Gisteren toch maar naar Ridderkerk gegaan omdat het daar beter parkeren is dan in Dort (mag het ieder jaar op ridderkerk??) anders was ik zonder poownie gekomen.
Tjo zit weer midden in het endurance seizoen dus had geen hoge verwachtingen aangezien ze dan toch veel slanker is dan de rest en dat was inderdaad zo. Dus een verdiende laatste plek bij de sterretjes (maar ach hoger als dit kan ze toch niet dus who cares, voor ons is ze toch de beste

Kreeg bij het aanmelden nog op mn kop van Joke dat mn sterstempel nog niet in mn paspoort stond.. lekker boeiend.. maar ze nam hem meteen in en krijg hem deze week nog terug gestempeld en al.
Meteen even uitgelegd dat ik hem nooit opgestuurd heb omdat het altijd zo lang duurt voor ik hem terug heb en hem ieder weekend nodig heb en die stempel me niet zo boeit. Dus afwachten maar of ik hem op tijd terug heb.
Na de keuring Tjootje opgezadeld voor bestgaand met Louise. Gewoon voor de lol en de ervaring voor Louis. Moet zeggen dat ik apetrots ben op dit nieuwe duo. Ze kunnen zo heerlijk voor elkaar zorgen tijdens het rijden. Vond dat ze dr super rond reed zo voor de eerste keer. Zoveel heeft ze nog niet gereden op dr en Tjo had al een maand niks meer gedaan behlave lanterfanten

Heb echt een heerlijke dag gehad, sfeer was super, poownie heeft zich echt voorbeeldig gedragen, heerlijk bijgekletst met iedereen en lekker bij Gnist staan kwijlen (sorry jongen het huis had ff voorrang).
Iedereen gefeliciteerd met de behaalde punten en prijzen, allemaal dik verdient en ben apetrots op iedereen. Complimenten aan de organisatie, was ook weer super geregeld!
Foto's volgen!!!!