iemand een idee hoe ik dit op kan lossen??
iemand een idee hoe ik dit op kan lossen??
Shadow staat sind vorig jaar al met kwpner Lois op de wei. Een lief paard, waarmee ze het goed kan vinden. Maar Lois heeft een slechte gewoonte: schuren met dr hoofd tegen Shadow aan. Lois gebruikt daarvoor Shadow dr hele lichaam en haar staart en kont in het bijzonder. Je begrijpt het al, Shadow dr staart raakt aardig kaal van boven door het schuren van Lois.
Aangezien Shadow het allemaal wel best vindt en niets terug doet, wilde ik aan jullie vragen of en hoe ik dit op kan lossen.
Aangezien Shadow het allemaal wel best vindt en niets terug doet, wilde ik aan jullie vragen of en hoe ik dit op kan lossen.
Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)
D-Gaefur (DrafurxInco)
- Evaliensvenna
- Contacteer:
wasabi, mosterd,sambal, alles wat smerig is,in die staart smeren alhoewel dat wel zal prikken in de ogen, das ook niet lief he!
uhhh... elektrische deken dan maar , die schok geeft bij elke aanraking haha.
geen idee, alleen apart zetten werkt denk ik.
uhhh... elektrische deken dan maar , die schok geeft bij elke aanraking haha.
geen idee, alleen apart zetten werkt denk ik.
Svennapowerrrrrr Z1+15 • Allround fotograaf & Grafisch vormgever op Texel • Fotografie workshops op Texel
Shadow zelf heeft geen jeuk, het paard wat haar als schuurpaal gebruikt heeft jeuk. Maar kan ik wel als tip aan de eigenaar van het paard doorgeven...Gaan kijken waarom je paard zo'n jeuk heeft, wassen met swavel&teer shampoo werkt voor mij heel goed...
wij hebben geen mogelijkheid om die in de wei op te hangen, maar kan wel een idee zijn.en een bezemborstel in de wei hangen helpt niet? Zodat ze daar tegenaan schuurt?
Tja en dat vieze stinkzooi kan ik idd ook eens uittesten, misschien dat dat helpt.
In ieder geval alvast bedankt voor het meedenken en de tips!
Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)
D-Gaefur (DrafurxInco)
- nancy imka