Ik heb zelf Atex daasspray, best aardig spul.
In marathonwedstrijden smeren we een fles azijn per paard op met een spons. Dat helpt als enige een beetje. Voor een bosrit wil ik zoiets ook wel eens doen en azijn kost ook geen drol.
wat is een goed middel tegen dazen en vliegen??
Wij gebruiken veerust op de wei (dat werkt goed zolang ze niet gaan zweten) en Powerhorse (dacht ik) het is zo'n rood/zwart/witte fles voor te rijden, dit werkt ook als ze gaan zweten.
Vestgard
Dressuur: eindstand Z1 + 26:D
Mennen dressuur: B + 6 - L + 10 - M + 3 Vaardigheid L + 4
!
Elke keer als ik je neusje kus, mijn vingers door je manen laat gaan, weet ik, diep van binnen dat we samen sterk staan!!

Dressuur: eindstand Z1 + 26:D
Mennen dressuur: B + 6 - L + 10 - M + 3 Vaardigheid L + 4

Elke keer als ik je neusje kus, mijn vingers door je manen laat gaan, weet ik, diep van binnen dat we samen sterk staan!!
Dat klopt. Ik heb het een aantal jaren geleden ook gebruikt en toen was het gewoon geregistreerd voor paarden.Marijke&Rosco schreef:Een aantal jaar geleden was dat switch pour on gewoon in nederland verkrijgbaar. De eigenaar van de fjord waar ik vroeger mee reed heeft het een tijdje gebruikt voor haar fjord tegen de eczeem, zonder resultaat overigens.
Ivm met hoge kosten om een product geregistreerd te krijgen voor een bepaalde diersoort laten ze al snel de paarden en geiten vervallen.
Maar dat wil niet zeggen dat het daar niet voor gebruikt kan en mag worden.(off label use)
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.