Maar ze ziet er inderdaad heel goed uit
Een dagje Oldeberkoop
Gefeliciteerd Reinou! Woudina ziet er echt super uit! Wat moeten jullie trots zijn, dagkampioen! 
AA-zadelproef, AA-trekproef, A-menproef
FS L-dressuur en L-springen
www.fjordmarloes.cjb.net
www.fjordano.tk
- Thessa Keizer
- joske_vuran
- Contacteer:
Vond trouwens Liesbeth met Julian ook een prachtig gezicht, dat is echt ook trotste pleegoma of niet? Stond er geloof ik echt van te genieten.
Geluk is de vrucht van intens werk
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Bedankt voor alle leuke reacties! Ik straal nog eventjes na 
Ze was idd. echt in keuringsconditie, terwijl we daar niet eens bewust veel aan hebben gedaan. Was meer een meevallertje
Maar wel een hele fijne!
Woudina is een Bjorkmann idd!
Ik denk dat ze wel mee gaat naar Hoenderloo. Helemaal omdat ik graag een keertje bestgaand wil proberen, kunnen we het mooi combineren
Ze was idd. echt in keuringsconditie, terwijl we daar niet eens bewust veel aan hebben gedaan. Was meer een meevallertje
Woudina is een Bjorkmann idd!
Ik denk dat ze wel mee gaat naar Hoenderloo. Helemaal omdat ik graag een keertje bestgaand wil proberen, kunnen we het mooi combineren
Nou, je hebt echt niets teveel gezegd. Ze is echt in topconditie nu zeg! En nu nog proberen dat zo te houden tot aan 6 oktober 
Die kampioenslinten zitten niet erg stevig in elkaar, hebben wij vandaag ook gemerkt, al zal ik nog niet verklappen wie hem omhad...
En die val van jou, daar was ik dus ook zo bang voor. Als je bochten moet draaien op dat natte gras met een hyperactieve fjord, dan word je toch een beetje nerveus.
Die kampioenslinten zitten niet erg stevig in elkaar, hebben wij vandaag ook gemerkt, al zal ik nog niet verklappen wie hem omhad...
En die val van jou, daar was ik dus ook zo bang voor. Als je bochten moet draaien op dat natte gras met een hyperactieve fjord, dan word je toch een beetje nerveus.
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
We doen ons best 
Ik heb trouwens nog steeds spierpijn in mijn nek, niet fijn! En over hyperactieve fjorden gesproken, dat was Woudina zeker. Helemaal met het kampioenschap, ze voelde zich enorm opgejaagd omdat ze voorop moest lopen. Maargoed, we hebben het overleefd, en hoe!
Ik heb trouwens nog steeds spierpijn in mijn nek, niet fijn! En over hyperactieve fjorden gesproken, dat was Woudina zeker. Helemaal met het kampioenschap, ze voelde zich enorm opgejaagd omdat ze voorop moest lopen. Maargoed, we hebben het overleefd, en hoe!
Gefeliciteerd! Ze ziet er ook prachtig uit! Heel goed gedaan! 
*** Vanaf 1 juni ook als gedrukte luxe hardcover editie verkrijgbaar! ***
Het boek Paardenfotografie
http://www.paardenfotografieboek.nl
Het boek Paardenfotografie
http://www.paardenfotografieboek.nl
Mooie foto's zeg!! Ik vond het wel jammer dat de sterren en Modellen tegelijk waren, was wel te verwachten, maar ik kon jullie en Sas niet echt goed zien..
Echt een super resultaat!! Maar ze ziet er ook echt goed uit hoor!!
Ik sta trouwens ook nog op twee foto's hihi.. Al kun je me nauwelijks zien.. Van den Berg blouse, blonde knot in het haar.. Op de foto's van het opstellen geloof ik, hihi..
Echt een super resultaat!! Maar ze ziet er ook echt goed uit hoor!!
Ik sta trouwens ook nog op twee foto's hihi.. Al kun je me nauwelijks zien.. Van den Berg blouse, blonde knot in het haar.. Op de foto's van het opstellen geloof ik, hihi..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'