En Brechje dan ook nog maar even..
En Brechje dan ook nog maar even..
Want: Brechje is met 39 punten reservekampioen geworden in Oldeberkoop!
We hadden haar gisterochtend om 07.00 uur nog even gewassen, zodoende kon ze zo lang mogelijk buiten staan en op stal in ieder geval haar staart niet schuren.
Ze heeft haar met wassen, op de trailer en tijdens het voorbrengen super gedragen, dat had ik echt niet verwacht. Ik was aardig zenuwachtig omdat ze er normaal altijd van door wil gaan, maar we hadden een hele poos met haar over het terrein gelopen, dus ze was aardig bijgekomen toen we de ring in moesten.
Er waren maar drie twenters en we kwamen op de tweede plek. Ik was echt totaal verrast door het aantal punten, dat had ik echt niet verwacht, dan later bedenken dat ze inderdaad nog wel eens reservekampioen kon worden was helemaal super natuurlijk!
Dus voor mij ook een super dag, met mn eigen paardje (dat was gewoon al super) en dan ook nog eens ontdekken dat je toevallig ook nog eens een goed paardje in handen hebt.
We hadden haar gisterochtend om 07.00 uur nog even gewassen, zodoende kon ze zo lang mogelijk buiten staan en op stal in ieder geval haar staart niet schuren.
Ze heeft haar met wassen, op de trailer en tijdens het voorbrengen super gedragen, dat had ik echt niet verwacht. Ik was aardig zenuwachtig omdat ze er normaal altijd van door wil gaan, maar we hadden een hele poos met haar over het terrein gelopen, dus ze was aardig bijgekomen toen we de ring in moesten.
Er waren maar drie twenters en we kwamen op de tweede plek. Ik was echt totaal verrast door het aantal punten, dat had ik echt niet verwacht, dan later bedenken dat ze inderdaad nog wel eens reservekampioen kon worden was helemaal super natuurlijk!
Dus voor mij ook een super dag, met mn eigen paardje (dat was gewoon al super) en dan ook nog eens ontdekken dat je toevallig ook nog eens een goed paardje in handen hebt.
- Senna&Cajra
Bedankt, ja ze is echt super! Gisteravond was ze er helemaal zat van, ik kon haar niet meer krijgen....Vjestagirl schreef:Hee gefeliciteerd! Ik las het gisteren al in je smsje, maar ik was net bezig me in te schrijven in Breda, sorry...
Echt super dat ze het zo goed deed!
Kom je 1 sept nog kijken bij Vjesta? We gaan weer naar Beekbergen. Dan kan je haar nieuwe bijrijdster ook direct ontmoeten...
Ik heb het even op geschreven, tis in ieder geval op een zaterdag! Heb jij het adres voor me, ik heb wel even zin om te gaan kijken!

Ook een top dag voor jou dus!
Helaas heb ik jullie even gemist geloof ik...
Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
Denk, t adres weet ik zo niet, wel dat het altijd gelijk valt met een of andere fair... Maar zodra ik het weet zal k t mailenErika schreef:Bedankt, ja ze is echt super! Gisteravond was ze er helemaal zat van, ik kon haar niet meer krijgen....Vjestagirl schreef:Hee gefeliciteerd! Ik las het gisteren al in je smsje, maar ik was net bezig me in te schrijven in Breda, sorry...
Echt super dat ze het zo goed deed!
Kom je 1 sept nog kijken bij Vjesta? We gaan weer naar Beekbergen. Dan kan je haar nieuwe bijrijdster ook direct ontmoeten...
Ik heb het even op geschreven, tis in ieder geval op een zaterdag! Heb jij het adres voor me, ik heb wel even zin om te gaan kijken!
Nou ze zag er ook echt tiptop uit Erika echt een gave merrie, groot, mooi ontwikkeld, glad in de mooi isabel gekleurde vacht en een heerlijke draf staan me nog scherp bij van gister! (en weet nu eindelijk het exacte gezicht bij de naam
, zag je s ochtends lopen en dacht: Verek dát is Erika!)

Geluk is de vrucht van intens werk
Hhh, ik herkende jou ook, en Esther, Douwina, Reinou... Wel grappig dat je nu de gezichten erbij weet.Bella schreef:Nou ze zag er ook echt tiptop uit Erika echt een gave merrie, groot, mooi ontwikkeld, glad in de mooi isabel gekleurde vacht en een heerlijke draf staan me nog scherp bij van gister! (en weet nu eindelijk het exacte gezicht bij de naam, zag je s ochtends lopen en dacht: Verek dát is Erika!)
Bedankt voor de complimentjes allemaal.