Help, wie moet ik nu kiezen...
- nobbygaard
Help, wie moet ik nu kiezen...
om a.s. zaterdag mee naar de keuring te nemen.
We kunnen ze namelijk niet met zijn tweeen in de anderhalfspaardtrailer zetten. Onze auto kan dat niet trekken.
Omdat dordrecht voor ons dichtbij was om te rijden kon ik met allebei naar de keuring. Mees zou dan namelijk 4 keer heen en weer rijden.
Maar omdat Ridderkerk daarvoor te ver weg is moet ik gaan kiezen of ik Nobby of Crystal mee neem. Wie kan mij daar raad in geven?
Nobby is modelmerrie, met L-dressuur en L-springen. Helaas blijft ze tot nu toe altijd op een B-premie hangen, hoop toch ooit eens een A-premie te kunnen halen met haar.
Crystal is natuurlijk een jaarling en daarvan zou ik eigenlijk wel willen weten wat ze ervan vinden.
Wie zouden jullie mee nemen als jullie mij waren?
We kunnen ze namelijk niet met zijn tweeen in de anderhalfspaardtrailer zetten. Onze auto kan dat niet trekken.
Omdat dordrecht voor ons dichtbij was om te rijden kon ik met allebei naar de keuring. Mees zou dan namelijk 4 keer heen en weer rijden.
Maar omdat Ridderkerk daarvoor te ver weg is moet ik gaan kiezen of ik Nobby of Crystal mee neem. Wie kan mij daar raad in geven?
Nobby is modelmerrie, met L-dressuur en L-springen. Helaas blijft ze tot nu toe altijd op een B-premie hangen, hoop toch ooit eens een A-premie te kunnen halen met haar.
Crystal is natuurlijk een jaarling en daarvan zou ik eigenlijk wel willen weten wat ze ervan vinden.
Wie zouden jullie mee nemen als jullie mij waren?
Hangt ervan af hoe Crystal eruit ziet. Het is altijd leuk om te horen wat ze van je paard vinden, maar een jaarling is lastig, zegt nog niet zoveel.
ALs modelmerrie hoeft Nobby geen A-premie meer te halen. Die moet nu minimaal 37 punten halen om aspirant ster te worden. Dan moet je wel nog een proef erbij rijden voor ster, omdat ze zo te zien nog geen LL-dressuur is.
ALs modelmerrie hoeft Nobby geen A-premie meer te halen. Die moet nu minimaal 37 punten halen om aspirant ster te worden. Dan moet je wel nog een proef erbij rijden voor ster, omdat ze zo te zien nog geen LL-dressuur is.
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
- nobbygaard
Aspirant ster zal Nobby niet worden, weet namelijk dat wij samen nooit LL-dressuur zullen halen en dat is ook niet waar ik naar streef. Op dit moment heb ik namelijk voor mezelf geen zin meer om wedstrijden te rijden.yvette schreef:Hangt ervan af hoe Crystal eruit ziet. Het is altijd leuk om te horen wat ze van je paard vinden, maar een jaarling is lastig, zegt nog niet zoveel.
- nobbygaard
- nobbygaard
In eerste instantie wilde ik het Mees niet aandoen om 4x op en neer te rijden voor mijn hobby. Maar hij vind het absoluut niet erg om 4x te rijden. Dus brengen we net als in dordrecht, eerst Crystal. Dan gaat hij Nobby halen, ondanks dat hij geen verstand van paarden heeft krijgt hij haar wel in zijn eentje op de trailer. En zo doen we het ook met terug brengen.lientje schreef:kan je dan niet 1 van de 2 paarden alvast een dag van te voren stallen op Reyerbos? of ze beiden smorgens vroeg brengen?
Jullie zien ze dus toch beide!