Zanne haar eczeem
Als ik dit zo lees wordt ik ook wel nieuwsgierig. Ik rij nu op een friese merrie, die wanneer ze een deken op heeft minimaal last heeft, maar zodra ze haar deken en hoofdkap af heeft gek wordt.
Zo'n product zou natuurlijk te gek zijn! Maar ja er zijn zoveel middeltjes he! Wie is Louis dan? Die ken ik namelijk niet...
Zo'n product zou natuurlijk te gek zijn! Maar ja er zijn zoveel middeltjes he! Wie is Louis dan? Die ken ik namelijk niet...
Dat is de man waar ik de paarden verzorg. Ik kan zijn e-mail en telefoon wel pb'en als je interesse hebtErika schreef:Zo'n product zou natuurlijk te gek zijn! Maar ja er zijn zoveel middeltjes he! Wie is Louis dan? Die ken ik namelijk niet...

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Ik ben ook erg benieuwd naar de resultaten van die groep paarden! Als daar goed resultaat geboekt wordt, zou ik het ook wel willen proberen denk ik.Marijke&Rosco schreef:Sorry dat ik zoveel vraag hihihi maar dat spelt, wat houdt dat precies in? Is dat een krachtvoer? Of een vervanger daarvan? Ik ben benieuwd wat er met die paarden gaat gebeuren die nu bij Louis op stal staan. Mochten daar nou goede resultaten geboekt worden dan vind ik het wellicht het proberen waard.
Onze DA gaat nu bij de paarden van een van zn klanten een vaccinatie inzetten tegen schimmelinfecties oid. Schijnt wel resultaat te geven. Iemand hier wel es van gehoord?
Dat is een injectie met Insol. Die heeft Ros ook 1 jaar gehad. Ik moest hem in maart laten injecteren, vervolgens 2 weken later nog een keer en dan in april nog een keer. En als er zich toch verschijnselen zouden laten zien weer herhalen. Het hielp bij Rosco niet, hij bleef last houden maar ik weet dat het bij een aantal paarden wel resultaten geboekt heeft.
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
Ik heb dit topic over het hoofd gezien,maar wordt hier wel nieuwsgierig van.
Ik ben wel nieuwsgierig hoe het verder met Zanne gaat,
mischien af en toe een update zodat we de resultaten een beetje kunnen volgen?
Wat ik heel vervelend vind is,dat er weer vaak een prijskkaartje aanhangt.
Mag ik vragen wat het kost?
Ik ben wel nieuwsgierig hoe het verder met Zanne gaat,
mischien af en toe een update zodat we de resultaten een beetje kunnen volgen?
Wat ik heel vervelend vind is,dat er weer vaak een prijskkaartje aanhangt.
Mag ik vragen wat het kost?
Tika,stamboeknaam Welmoed
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
Dat is wel verklaarbaar, hat zal homeopatisch zijn. Die pilletjes mag je over het algemeen niet aanraken omdat ze dan hun werkzaamheid verliezen.Nicole schreef:Ook vind ik het nogal vreemd dat je niet aan het spul mag zitten anders verliest het z'n werkingbeetje vaag.....
Voor de rest sluit ik me aan bij Nicole, ook een beetje sceptisch hier. Ben voor Saar ook bij Louis geweest destijds en het schuren werd er alleen maar erger van.
Denk dat het voor ieder paard anders uitpakt. Super dat het zo goed werkt voor Zanne

Niets zo erg als een paard met zo'n ontzettende jeuk

...You can't know me in the way I do...
Officieel benoemd tot OpperKneus van FW 

Ik wel om echt heel eerlijk te zijn. Je verkoopt toch geen 'raadsel'? Nav dhr. Taal ben ik dus ook erg sceptisch geworden in de middeltjes, waarvan het niet duidelijk aangegeven kan worden wat het in werkelijkheid is. Eigenlijk weet je dus gewoon niet wat je je paard geeft. Je neemt aan dat het homeopatisch is, maar zekerheid heb je daar niet in.~mirjam~ schreef:en tja ik vind het niet raar dat hij zijn geheim prijs geeft, na al het onderzoek wat hij er voor heeft gedaan.
Verder kun je octrooi of patent aanvragen op je product, waardoor je je geheim prijs geeft, maar niemand er iets mee mag doen!
Geluk is de vrucht van intens werk
Ben ik helemaal met je eens, je mag toch wel weten wat je in je paard stopt?! Voor wat ik er tot nu toe van gehoord heb (van Louis zelf, die was op de keuring in Emst/Epe) vindt ik het wel een geloofwaardig verhaal en zit ik er ook wel aan te denken voor Aislynn...maar ik zou ook erg graag willen weten wat er precies in zit. Stel dat het op de lange duur toch ook nadelige bijwerkingen kan hebben?!Bella schreef:Ik wel om echt heel eerlijk te zijn. Je verkoopt toch geen 'raadsel'? Nav dhr. Taal ben ik dus ook erg sceptisch geworden in de middeltjes, waarvan het niet duidelijk aangegeven kan worden wat het in werkelijkheid is. Eigenlijk weet je dus gewoon niet wat je je paard geeft. Je neemt aan dat het homeopatisch is, maar zekerheid heb je daar niet in.~mirjam~ schreef:en tja ik vind het niet raar dat hij zijn geheim prijs geeft, na al het onderzoek wat hij er voor heeft gedaan.
Verder kun je octrooi of patent aanvragen op je product, waardoor je je geheim prijs geeft, maar niemand er iets mee mag doen!
En idd is het product/uitvinding ook anders tegen namaak te beschermen dan door geheimzinnig te doen over de ingredienten. Wellicht is er de angst dat er iemand met een gedeelte van de ingredienten aan t werk gaat en/of iets aanpast en zo een iets 'ander' product op de markt brengt. Dan wordt je niet door het octrooi/patent beschermt volgens mij.