we gaan met de manege (het kleine ros, http://manegehetkleineros.come2me.nl) op ponykamp een weekend naar het Leersums Veld !!!!
iedereen heeft er erg zin in! we zijn met zo'n 19 kinderen en dan 4 paardrijdende begleiders (waaronder ik

we krijgen gelukkig erg mooi weer! Uniek en Dj gaan ook mee daar gaat mijn verzorgstertje en wat leskinderen op en dan natuurlijk tricolor waar ik op ga en ook wat leskinders (aangezien er maar 4 manegepony's zijn was ik zo vriendelijk mijn paarden uit te lenen

overdag gaan we dus in 4 groepjes rijden (om de beurt) en de achterblijvers gaan spelletjes met een puntensysteem doen! aan het einde wordt dan bekend gemaakt welk groepje de meeste punten heeft en wint!
ook gaan we karaoke houden / kampvuur / dropping of drugssmokkel spel / puzzeltocht in het bos......
morgenvroeg om 9 uur beginnen we met de paarden over te rijden aangezien we 3 trailers hebben (gelukkig 1 2-paards) en we 8 eigen paarden + 4 manegepony's over moeten brengen! en dan om 4 uur 's middags gaan de kindertjes mee!!!

ow en als het erg heet wordt gaan we misschien even een duik nemen in het leersums bosbad!!!
(maar tijdens de spelletjes komt er ook een zeepbaan