Gaat echt heel erg leuk met Aike en mij op het moment, Aike doet echt ontzettend zijn best en lijkt het rijden echt heel leuk te vinden. Ik heb vandaag voor het eerst in de groepsles meegereden met hem. Aike vond het nog wel een beetje vreemd, zoveel andere paarden om hem heen maar hij heeft zich super gedragen. Af en toe kwamen de andere paarden gewoon langs galopperen maar hij reageerde er helemaal niet op, deed gewoon zijn ding. Hij is wel af en toe wat ondeugend, als hij besluit om naar links te willen dan gaat ie daar ook voor en moet ik alle zeilen bijzetten om toch de kant heen te gaan die ik wil, maarja dat is dan ook eigenlijk het enige wat ie doet, verder loopt ie keurig zijn rondjes en reageert ie al goed op mijn been en het sturen gaat ook steeds beter.
Na de les voor het eerst een rondje buiten uitgestapt, ook dit ging prima, hij vind alles wel best en maakt zich niet zo druk, hij is wel flink voorwaarts, dit is ie trouwens zoiezo, ook gewoon in de bak, maar dat rijd alleen maar fijn.
Zo dit was even een up-date wat ons betreft, ik zal binnekort eens kijken of manlief foto's wil maken van ons.
Groetjes Thessa en Aike