Kneusje :(

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
skreia
Contacteer:

Kneusje :(

Bericht door skreia » za 14 jul 2007, 16:23

Skreia is echt een kneusje :\
Was net weer begonnen om het rijden iets op te bouwen, had ik gisteravond een voicemailbericht van mijn verzorgster helemaal in paniek. Skreia was ergens van geschrokken en daardoor gestruikeld en bovenop haar neus en linkerknie gevallen op het fietspad |(
Ze liep niet kreupel dus verzorgster was verder gereden totdat een voorbijganger ineens zei dat ze flink bloedde op haar neus. Verzorgster afgestapt en schrok zich kapot, ze is maar gelijk naar stal gelopen en daar om hulp gevraagd om het schoon te maken.
Gelukkig valt allemaal nog redelijk mee. Ze heeft 2 schaafwondjes onder haar linkerneusgat en een wond op haar linkerknie.
Vanochtend zat er wel wat vocht onder de wond dus maar weer even 10 minuten afgespoten met koud water en gewassen met betadineshampoo. Daarna lekker dik ingesmeerd met betadinezalf en lekker even aan de hand gestapt. Eind van de middag paard weer even van het land geplukt en nog maar een keer afgespoten en opnieuw ingesmeerd met die vieze vliegen
Skreia 18-5-1997 - 29-01-2009, meissie eindelijk geen pijn meer, rust zacht, ik hou van je!
Cas (TimorxReinar) mijn nieuwe aanwinst!!
Afbeelding
Charret

Bericht door Charret » za 14 jul 2007, 21:35

Oh en die fietspaden schuren zo lekker :(
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Ziggy

Bericht door Ziggy » za 14 jul 2007, 22:41

ow getver, ik heb dat een keer met Nobby meegemaakt, merkte ook niets aan het lopen en ook voorbijgangers die me vertelden dat haar neus bloedde |(

Ik hoop dat het allemaal meevalt voor Skreia en dat ze niet kreupel gaat worden, geef haar maar een dikke knuffel
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
maroes

Bericht door maroes » zo 15 jul 2007, 08:41

Wat vervelend.De neus van het paard kan inderdaad flink bloeden.
Ben ook ooit eens gevallen met Maroes op het fietspad en ze bloedde toen ook flink.Maar je schrikt je rot inderdaad.Dikke knuf voor Skrei.
Ciara (Hermansen + Bjorgard)
http://ciarafjord.web-log.nl/
Janine
Moderator
Contacteer:

Bericht door Janine » ma 16 jul 2007, 11:21

He naar zeg! Gelukkig is het alleen een schaafwond...
skreia
Contacteer:

Bericht door skreia » ma 16 jul 2007, 18:25

Janine schreef:He naar zeg! Gelukkig is het alleen een schaafwond...
Die op haar neus wel ja, maar op haar knie is een open wond. Zit nu nog steeds vocht onder maar gelukkig had ik al voor a.s woensdag een afspraak bij Bodegraven voor controle dus kunnen ze ook gelijk naar d'r knie kijken ;)
Skreia 18-5-1997 - 29-01-2009, meissie eindelijk geen pijn meer, rust zacht, ik hou van je!
Cas (TimorxReinar) mijn nieuwe aanwinst!!
Afbeelding
Plaats reactie