…..heb ik toch.
Afgelopen zaterdag had in na lange tijd weer les met Nobby en ondanks dat ze druk en pittig was, hebben we heerlijk gereden. Het ging echt super lekker, is toch fijner om op je eigen paard te lessen.
Omdat we voor de lessen met de trailer op pad moesten besloten we met terug komen van Nobby, maar even nog een keer met Crystal in de trailer te gaan rijden. Crystal was namelijk al wel een paar keer in de trailer op pad geweest, maar toen was altijd Nobby erbij. Maar vanwege het gewicht moeten we met de keuring naar Dordrecht alleen met Crystal rijden. We wilden dus even kijken hoe dat zou gaan. Dus trailer open en maar kijken hoe ze het doet. Ze stond even met haar voorhoeven op de laadklep, maar toen Mees haar een klein duwtje ga, liep ze er zo in. Ze er weer uit gelaten, ook dat deed ze rustig en kalm. Weer kijken of ze erin zou gaan en nu liep ze er uit zichzelf gewoon achter mij aan erin. Vastgezet, klep dicht en rijden maar. Ik ben op de zadelkamer annex voerbak gaan zitten met mijn mobiel naast me, mocht het mis gaan dan kon ik gelijk Mees bellen zodat hij kon stoppen.
Zo zijn we even 20 minuten een rondje wezen rijden. Ze stond wel wankel en wat te trillen met 1 achterbeentje geleund tegen het schot. Maar voor de rest was ze echt heel braaf, ze heeft zelfs niet staan te hinniken naar Nobby die ik wel in de verte hoorde. Ik heb wel bewust niets gezegd, als ik er straks niet bij staat hoort ze me ook niet. Bij de wei aangekomen weer uitgeladen en gelijk er weer in laten lopen. Nou Crystal liep er gelijk weer in. Dus dit was gewoon weer super gegaan.
Ik ben dus weer eens extra trots op mijn meiden.
Wat een heerlijke meiden....
- nobbygaard
- nobbygaard
De komende weken gaat dat niet lukken. We hebben a.s. wat anders te doen, de zaterdag daarop de keuring in dordt, de zaterdag daar weer op de fjordendag in Barendrecht en dan daarna zijn wij 3 weken varend met vakantie. Maar daarna kunnen we zeker een keer richting de Olmenhof of richting oudendijk komen hoor.Carolinef schreef:super he als het zo perfect gaat, maar eeeh volgende ritje richting Olmenhof? is ook maar 20 minuutjes