Ze hebben van te voren gezegd dat Tea wel in de wei kon, maar door het slechte weer kon het eventjes niet, nou dat snap ik.. MAar het is hier nu aardig opgedroogd in korte tijd, maar nog zijn ze niet buiten geweest, die Djinty wordt me knap balorig!! Ik haal ze er elke avond uit, tijdens het uitstappen vind Djinty het heerlijk om mee te sjesen..
Daarna met mams rollen, maar ik heb er zo'n hekel aan dat ze niet naar buiten gaan.. Ik ga ze er morgen echt op aanspreken..
Verder baal ik ervan dat ze box niet schoonmaken, ze kieperen er elke dag wel een 10 cm dikke laag stro op, maar ik betaal ook voor het uitmesten en dan gebeurt gewoon niet.. Dat moet ik morgen dus ook maar eens zeggen.. De paarden kunnen wel schoon liggen en ze zijn ook helemaal niet vies, maar ik vind het gewoon niet prettig..
Verder staat er een pony naast Tea en Djinty de godganse tijd lucht te zuigen.. Die moet er ook gewoon uit, dat moet de eigenaar natuurlijk zelf weten, maar ik begin me mateloos te irriteren aan het geluid en waarom het geluid ontstaat, die pony verveelt zich gewoon de esel..
Verder staat er op internet dat er een wasplaats is met warm water, maar ik kan behalve in de bouwkeet kantine nog geen kraan vinden..
Ik laat haar er staan tot de keuring, maar wil ze er nu wel uit hebben en wassen!!
Voor de winter ga ik echt wat anders zoeken..
Verder gaat het rijden wel super!! Dat steekt zo, want ik heb een paard omdat ik er zo fijn mee wil rijden en iets bereiken, maar op deze manier wil ik dat niet.. Maar het gaat zo fijn en zo lekker. Ze gaat heerlijk nageeflijk lopen en denkt echt mee en ze loopt zo fijn!! Ik zweef van haar af, maar als ik dan die volgekakte stal weer zie..

Verder baal ik van mijn nieuwe fanclub, lees mijn buurmeisje en haar vriendinnetje.. Sinds ze Jeskim een keer hebben mogen borstelen komen ze om de haverklap langs om bij de paarden te kijken en dan willen ze borstelen e.d. en daar heb ik gewoon geen zin in als ik thuis ben..
Dus moet ik hun ook nog eens teleurstellen door maar te zeggen dat ik het toch niet vertrouw met Jeskim ofzo.. Ik ga niet zeggen dat ik geen zin heb in dat geouwehoer..
Eergisteren kwam mijn buurmeisje dus met vol trots aan dat ze hetzelfde horloge had gekocht als mij.. zucht.. Ze had me al zitten bestoken met waar ik het klokje vandaan had.
Toevallig had het meisje tegen Annabel verteld, niet wetende dat ik haar kende, dat ze ook een verzorgfjord had en dat ze wel mocht poetsen en op en afzadelen en weet ik het wat al niet meer..

Phoe, moest het even van me afschrijven, stapelgek wordt ik..

Ik ben wel weer blij met mijn superoriginele frontriem, jawel de bekende druppel met het diamantje, maar ik moest iets om mezelf op te peppen, dan mag het toch, hij past super en staat geweldig!!
Ook zijn Bente en Jeskim weer helemaal maatjes en vermaken zich prima in de wei met z'n tweetjes..
De hoefsmid komt morgen heel vroeg langs omdat ik te laat had gebeld

En ik voel me goed genoeg om nu drie middagen bij Bart aan de slag te gaan dus dat heb ik vandaag ook geregeld...
Hopelijk gaat de slechte fase over, het wordt warm weer dit weekend dus dan gaan de paarden eruit, ik wilde schrijven mogen, maar ik ga mijn zin doordrijven..