zo doen wij dat, Vera en Exel op buitenrit

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Hilde

Bericht door Hilde » di 10 jul 2007, 11:01

nobbygaard schreef:
Hilde schreef:Wat braaf dat ze dat zo goed doen samen,zeg!
In Epe hadden we met het noodweer ook iemand op de koets meegenomen en de ander op d'r eigen paard en het andere paard ook zo als handpaard meegenomen.
Had daar ook al zo'n bewondering voor!
Ik doe het je niet na,hoor!
En dan te bedenken dat, dat paard een reus van een dier was, nog maar geloof 4 jaar en nog niet zo lang onder het zadel :D .
Had ook al tegen het meisje en haar moeder (ken hun nog van vroeger, heb met dat meisje op de manege in Zwijndrecht jaren gelesd en Nobby heeft een tijdje bij hun in de buurt in Zwijndrecht op stal gestaan) gezegd dat ik dat knap vond. Maar na de val van haar moeder waren ze blij dat jullie haar op gevangen hadden. Want ze kwamen niet meer op het grote paard geklommen.
Ff off-topic:
Wat leuk dat je hun kent!
Hoe weet je dat wij ze meegenomen hebben?
Heb je ze nog gesproken misschien?
Dat paard was idd. een beer,hoor!
Net 4 jaar en 3mnd. bij hun.
Erg knap hoe ze hem vanaf de heide terug naar het start/finisch terrein heeft meegekregen......
11-06-2008:Rust zacht grote,stoere Kor!
nobbygaard

Bericht door nobbygaard » di 10 jul 2007, 11:38

Hilde schreef:
nobbygaard schreef:
En dan te bedenken dat, dat paard een reus van een dier was, nog maar geloof 4 jaar en nog niet zo lang onder het zadel :D .
Had ook al tegen het meisje en haar moeder (ken hun nog van vroeger, heb met dat meisje op de manege in Zwijndrecht jaren gelesd en Nobby heeft een tijdje bij hun in de buurt in Zwijndrecht op stal gestaan) gezegd dat ik dat knap vond. Maar na de val van haar moeder waren ze blij dat jullie haar op gevangen hadden. Want ze kwamen niet meer op het grote paard geklommen.
Ff off-topic:
Wat leuk dat je hun kent!
Hoe weet je dat wij ze meegenomen hebben?
Heb je ze nog gesproken misschien?
Dat paard was idd. een beer,hoor!
Net 4 jaar en 3mnd. bij hun.
Erg knap hoe ze hem vanaf de heide terug naar het start/finisch terrein heeft meegekregen......
Ik had ze die dag gesproken en ja, jullie hebben herkenbare t-shirt aan. Dus zodoende wist ik dat jullie ze mee hadden genomen.
Plaats reactie