Jeskim weer thuis!!
Jeskim weer thuis!!
Weinig nieuws eigenlijk verder..
Jeskim is vanmorgen door Bart thuis gebracht, waar vooral Bente erg mee in haar nopjes was.. Die stond alleen nu Tea en Djint naar de stalling zijn..
Lekker droog in de box gezet, vindt ze vast wel fijn na al die blub. Lekker aan het hooi begonnen en schuren!! oeps.. Die zet de kont tegen de muur en echt van aaaaah, dat heeft lang niet gekund.. Ik vind het niet leuk maar toe maan. heb er nu wat azijn po gedaan tegen de jeuk, maar het beste kan ze zo snel mogelijk de wei weer op..
Ben benieuwd wat mijn ouders zeggen als ze haar zien, haar manen zijn nogal gegroeid..
Naja, ik ben blij dat ze weer thuis is.. Nu wel het mennen volhouden..
Jeskim is vanmorgen door Bart thuis gebracht, waar vooral Bente erg mee in haar nopjes was.. Die stond alleen nu Tea en Djint naar de stalling zijn..
Lekker droog in de box gezet, vindt ze vast wel fijn na al die blub. Lekker aan het hooi begonnen en schuren!! oeps.. Die zet de kont tegen de muur en echt van aaaaah, dat heeft lang niet gekund.. Ik vind het niet leuk maar toe maan. heb er nu wat azijn po gedaan tegen de jeuk, maar het beste kan ze zo snel mogelijk de wei weer op..
Ben benieuwd wat mijn ouders zeggen als ze haar zien, haar manen zijn nogal gegroeid..
Naja, ik ben blij dat ze weer thuis is.. Nu wel het mennen volhouden..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Toch lekker als je je paardje weer op haar vertrouwde stekkie hebt he? En Bente is niet meer alleen, ook lekker voor haar.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
De itch free gel werkte beter, toen ik dat erop had gedaan en goed had ingemasseerd was het over!!
Ik zal binnenkort even foto's maken, haar manen zijn best grappig en haar voorpluk is een eigen leven aan het leiden, hihi..
Ik zal binnenkort even foto's maken, haar manen zijn best grappig en haar voorpluk is een eigen leven aan het leiden, hihi..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'