ze zijn weer thuis

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Ziggy

ze zijn weer thuis

Bericht door Ziggy » do 05 jul 2007, 14:39

dinsdagmiddag heb ik de paarden weer terug naar onze eigen wei verhuisd.
Vera onder het zadel en Exel ernaast, maarja nou Vera zonder ijzers loopt gaat het niet zo lekker op grind, dus hup in de berm met mevrouw. Nou loopt Exel dus altijd rechts van ons en die vertikte het om links te gaan lopen, terwijl hij wel gewoon loopt op het grind. Dus het was af en toe een gehannes met hem, omdat ie ging lopen duwen. En links was de berm veel te smal, dus dat was ook geen oplossing

Komen we langs een heel groot veld met maïs, gaat die gek dus een halve meter lager in dat maïsveld lopen 8)7 Gevolg was dat je hem af en toe niet meer zag en hij zich onderweg ook tegoed liep te doen aan de bladeren, maar goed dat we geen boer tegen zijn gekomen :o
Het laatste stukje langs de grote weg hebben we nog een heel stuk gedraafd, Vera en ik in de linkerberm en Exel op het fietspad, ging perfect zeg :j
En Vera had dus duidelijk in de gaten waar ze heen ging, want ze ging steeds harder draven, oren naar voren en gaan met die banaan :D

Ik krijg de indruk dat ze er ook heel blij mee waren om weer "thuis" te zijn. Wij overigens ook hoor, het was een goede oplossing, maar we stonden toch achter zijn huis en dan heb je toch meer het gevoel dat je op visite bent. In onze eigen wei kunnen we doen en laten wat we zelf willen en als je bij een ander staat dan is dat toch anders
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Senna&Cajra

Bericht door Senna&Cajra » do 05 jul 2007, 16:44

Fijn is dat eigen baas zijn, grappig zijn ze 1 kant gewent en willen dan niet aan de andere kant lopen :D
Leentje

Bericht door Leentje » do 05 jul 2007, 17:38

lekker om je spulletje weer thuis te hebben!
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
Ziggy

Bericht door Ziggy » do 05 jul 2007, 18:03

senna schreef:Fijn is dat eigen baas zijn, grappig zijn ze 1 kant gewent en willen dan niet aan de andere kant lopen :D
nee hij vertikte het echt hoor, wat ik ook deed hij vond dat ie rechts moest lopen en links deed ie gewoon niet |o
Wikke schreef:lekker om je spulletje weer thuis te hebben!
ja echt wel, weer gewoon in onze eigen wei en lekker weer kunnen doen en laten wat we willen en hoelaat we willen gaan, ook al is het midden in de nacht :D
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

Oxbow

Bericht door Oxbow » ma 09 jul 2007, 20:42

lekker dat ze weer thuis staan :D
Oxbow (Bjorgard X Hjerter Knaegt)
Hilde

Bericht door Hilde » di 10 jul 2007, 07:58

Heerlijk,om ze thuis te hebben,he?
Ik weet er alles van......
Al kom je om 4.00 's nachts thuis van een feestje.....hup,alvast buiten zetten met wat hooi en niemand die er last van heeft!
Lekker hoor!
11-06-2008:Rust zacht grote,stoere Kor!
Ziggy

Bericht door Ziggy » di 10 jul 2007, 10:07

Hilde schreef:Heerlijk,om ze thuis te hebben,he?
Ik weet er alles van......
Al kom je om 4.00 's nachts thuis van een feestje.....hup,alvast buiten zetten met wat hooi en niemand die er last van heeft!
Lekker hoor!
nou ze staan niet echt aan huis, was dat maar waar. Alleen hebben we gewoon die wei voor onszelf, geen huizen in de nabije omgeving, dus we kunnen doen en laten wat we willen :D

Plaats reactie