Maar eerst weer even een update...
Zaterdag:
Na wat pech met de parketschuurmachine moet er uiteraard gelunsjt worden zoals het hoort

Nadat dat probleempje was opgelost konden de mannen aan het werk beneden terwijl ik boven lekker ging schilderen (na uiteraard een paar kiekjes te hebben genomen)

Roos versus Asperge wit en daaronder nog beetje van het blauw waar de hele bovenverdieping van voorzien was.

En toen was de lange woonkamermuur aan de beurt, want jaja die moest er ook aan geloven.

Ook de keuken is ineens een stuk knusser met die rooie muur, vind dat donkergroen ineens zo erg niet meer.

Nee ik heb niet gelogen hij wordt echt megarood (en de rest aspergewit)

Zondag moest ik tussendoor jureren in Hellevoet dus na een paar muurtjes schilderen even op en neer gesjeest. Toen ik terugkwam had de tuin een ware metamorfose ondergaan.
De verf was "op" (naja niet genoeg meer voor een 2e laag) dus de mannen waren in de tuin verder gegaan.
voor:

na:

Mn tuin is ineens veel groter, zaaaalliiigggggg
En tot slot nog wat pics van de slaap en studeerkamer nu af met rolgordijntjes.

Op naar morgen, dan doen we de rode muur in de woonkamer nog een keer. Woensdag gaat de eerste laag parketlak erop, donderdag de 2e en dan hebben we even een weekendje "vrij". Even bijkomen want de week erna wordt het flink sjouwen met meubels.