Afijn, meestal begint hij in het weiland naast Saar en Hester. Bij Saar en Hester zetten heeft geen zin, want daar staat te weinig gras vind hij, dus is ie daar gelijk weg. In het weiland er naast staan een paar pony's en een paard. Daarnaast is een weiland waar een paar new forest merrie's staan met veulens. Meestal pendelt hij een beetje heen en weer tussen die twee weilanden.
Tijdje terug werd hij ineens door een van de pony-moeders weggejaagt en slim als Willem dacht te zijn glipte hij snel onder het draad door....de ruinenwei in. Niet zo slim van hem

Afijn einde van de middag wil ik Willem ophalen...nergens te bekennen

Nou wilde het geval dat Willem een grasgroene regendeken op had en het gras achter in het land ongeveer Willemhoogte was. Ik helemaal naar achter gelopen omdat ik dacht dat ik hem daar zag staan, mijn moeder aan de andere kant zoeken...geen Willem

Ben echt een ruim een kwartier aan het zoeken geweest toen ik voor de schuur waar de stallen zijn een verdacht figuurtje zag staan wat mijn kant op keek. Is ie gewoon achter me langs geglipt en alvast naar stal gelopen...en daar verbaasd gaan staan kijken wat ik in vredesnaam achter in het land aan het doen ben...
Echt waar, soms