.........echt helemaal geweldig

. Ik heb zaterdag mijn testzadel opgehaald uit Beilen. Echt super aardige mensen daar en goede uitleg gehad. Het zadel moest echt achter de schouder zei de man. Ik zo ja, dat moet het dragende gedeelte van een boomzadel ook. Hij was erg verbaasd dat ik dat wist. Schijnt dat daar ook veel mensen komen die problemen hebben met hun boomzadel wat dan niet goed blijkt te liggen (op de schouder ipv erachter). Maar mijn huidige zadelmaker heeft mij geleerd goed te voelen waar het schouderblad eindigt en waar en hoe het zadel hoort te liggen. Heb nu de London te testen (oude model nog) en sta ook ingeschreven voor de Cherokee (kruising London/Barefoot). Helaas is de Cherokee er alleen nog maar in het bruin, maar zag er mooi uit.
Aangezien ik zaterdag middag mijn trailer moest halen zaterdag niet gereden, maar dat moest dus zondag gebeuren. Ik had geen idee hoe Nisko het zou vinden. IK twijfelde ook of het zou lukken omdat ze een erop liggende ruggegraat heeft (altijd al gehad). Maar zadel erop singel al zo veel mogelijk naar voren (anders schuift hij daar toch heen) aangesingeld, hoofdstel in en gaan met die banaan. Zoals ik van Nizzz gewend ben gaf die geen krimp en hobbelde zo weg

. Ik daarentegen had zoiets van waaaaaaaaaw, wat zit dit lekker zacht (gevoelig achterwerk he??

). Nou, ik ben om 13.20 weg gereden en was om 15.50 terug en het zat zaaalig. Ik had helemaal geen wiebelende benen gevoel. Nou zitten aan de London ook gewone beugels ipv Fenders. Galop heel klein stukje gedaan en daar moet ik nog wel even aan wennen. Volgende keer even beter pad uitzoeken en langer stuk doen. Ik heb niet het idee dat het zadel echt op de ruggegraat duwde, maar had wel het idee dat ik hem soms kon voelen

. Maar om dat zeker te weten moet ik nog eens rijden. Verder had ik een klein beetje het idee dat het zadel wat naar voren was geschoven onder het rijden. Maar de zweetplekken hielden wel precies op op de goede plek, achter het schouderblad. Ik twijfel nu een beetje of het nu op het laatst nog wel of niet goed lag.
Testen wordt deze week enthousiast vervolgd. Twijfel wel wat voor buitenritten nu het lekkerst is. London of toch ander model.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!