Aike op Keuring
- Thessa Keizer
Ja dat tempo in draf aan de hand is echt een drama bij hem, ik was er van tevoren al een beetje bang voor, en daar komt dan ook nog eens bij dat ie zich gewoon niet laat opjutten door iets ofzo, dus dat is echt jammer, eens kijken of ik een trucje kan vinden voor volgend jaar.Esther schreef:Nu ik de foto's zie dacht ik inderdaad, jullie hadden iets meer tempo moeten maken in de draf, dat ging te sloom en liet hij het niet optimaal zien. Dat is ook de opmerking die Charret maakte in het dagboek en daar heeft ze gelijk in..
Maar verder keek volgens mij iedreen zo door het weer, dus daar kijken we doorheen..
Maar het is echt een hele leuke fjord!!
Ik, en ik denk ook Janna, heb alle fjorden op de foto volgens mij, het is alleen even afwachten wat ervan gelukt is met dat bewolkte weer.. Het duurt ook nog wel even eer ik ze allemaal heb bekeken en bewerkt, dus geduld!!

Groetjes Thessa en Aike

Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
Ennnnnn, Joost!!
Misschien net zoals Tim, heb gewoon even een mep geven vlak voor je de ring in gaat, dat was het advied van Joke van Bon, beetje zielig, maar dan is hij wel wakker!
Ik vraag me af of ze bij Tim dat blikje nog hebben gebruikt, zo'n rammelblikje, anders zou je dat ook nog kunnen proberen..
Ik vraag me af of ze bij Tim dat blikje nog hebben gebruikt, zo'n rammelblikje, anders zou je dat ook nog kunnen proberen..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- Thessa Keizer
Zo'n rammelblikje hadden we thuis al uitgeprobeert, was niet erg indrukwekkend, Aike keek een keertje om en daar bleef het bij. Denk dat ik idd toch zal moeten gaan voor een pets op zijn kont o.i.d. beetje sneu eigenlijk want hij is super braaf maar goed, moet toch iets. Ach heb weer een heel jaar om iets te bedenkenEsther schreef:Misschien net zoals Tim, heb gewoon even een mep geven vlak voor je de ring in gaat, dat was het advied van Joke van Bon, beetje zielig, maar dan is hij wel wakker!

Groetjes Thessa en Aike

Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
Ennnnnn, Joost!!
Ennnnnn, Joost!!