Klein verslagje Tim op Vrouwenpolder

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Ellebel

Klein verslagje Tim op Vrouwenpolder

Bericht door Ellebel » zo 01 jul 2007, 07:14

Ga zo op vakantie, dus even snel wat moet nog wassen-strijken-inpakken :P en mn vriend krijgt de zenuwen als nu niet eens begin O:)

Ik vind VP een onwijs leuke keuring, veel activiteiten, wedstrijd en de diversiteit aan rassen. Dit is zeker een superkeuring, al vond ik Beesd ook te gek.

Tim in de ring bij de modelruinen dus, Mir en ik hadden hem meer aan het lopen als andere jaren maar ze vonden het achterbeen iet wat slepend wat resulteerde in een mooie lijst met 36 punten, maarja voor ster heb je er echt 37 nodig. Even jammer als je in de ring staat maar daarna toch wel trots want de punten werden echt niet cadeau gegeven en ik had een heel leuke jury die erg positief commentaar gaaf oa over zijn kleur en mooie bespiering, zelfs het woord dressuurnek hoorde ik vallen :D *o/*

In de ring bij bestgaand ging meneer heerlijk, het lijkt wel of hij dit spelletje begrijpt en gaat er helemaal voor met een eerste plek als resultaat *o/* . De jury vermelde ook dat hij onder het zadel veel meer toont en niet sleept met de achterbenen. Was me ook niet onbekend, mijn paard is eigenlijk te handmak, toont dan gewoon niet super, dus ik blijf er maar gewoon opzitten O:)

Volgend jaar probeer ik het nog 1x voor het sterschap en zo niet, hij is en blijft mijn kanjer. Ga hem nu even een dikke kus geven voor mijn vakantie begint

Verder was er een heel leuke groep FW´ers op de keuring, echt leuk!
Dreeke
Moderator
Contacteer:

Bericht door Dreeke » zo 01 jul 2007, 07:18

Het was een zeer gezellig dagje, ik zag 1 hele donkere fjord staan en dat kon niet missen dat moest Tim zijn :D
Damm wat een mooi dier is dat!!! En lopen dat ie kan, ik heb je ere rondje net nog kunnen zien en wel terrecht die eerste plaats hoor :clap:
Jammer dat je net dat ene punt miste, dat is gewoon balen. Volgendjaar weer een kans en dan slepen jullie dat Sterschap gewoon binnen :))
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †

Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
Ellebel

Bericht door Ellebel » zo 01 jul 2007, 07:23

En ik moet nog een rekening vereffenen met ene Mir B te B, zij stuurt zomaar pikante foto´s naar mijn vriend als ik even van rijbroek naar joggingbroek switch }-) ~~}> :D

Hij kwam niet meer bij 8)7
Mir

Bericht door Mir » zo 01 jul 2007, 07:29

Haha ik had je gewaarschuwd, die arme jongen maar denken dat jij je netjes gedraagt als hij niet in de buurt is :D !
Daphne_65

Bericht door Daphne_65 » zo 01 jul 2007, 07:46

Jammer dat je het sterschap niet gehaald hebt, maar super dat je de 1e plek had bij bestgaand.
Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)
Heranda

Bericht door Heranda » zo 01 jul 2007, 08:30

Super die 1e plaats met bestgaand :D gefeliciteerd, ook met z'n 36 punten, jammer geen sterschap!
Esther schreef:En natuurlijk 'Do the Herman!'
viewtopic.php?f=9&t=39079
Thessa Keizer

Bericht door Thessa Keizer » zo 01 jul 2007, 08:32

Jammer dat ik het bestgaand niet meer heb gezien, maar wij moesten echt als een speer naar huis want er zaten hier thuis nog een paar hondjes met een knoopje in hun flipje :P Jammer inderdaad van het sterschap, maar lukt vast volgend jaar wel. En hij liep inderdaad een stuk beter dan vorig jaar, hij ziet er echt geweldig uit.

Groetjes Thessa en Aike :wave:
Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
Charret

Bericht door Charret » zo 01 jul 2007, 10:01

De punten werden zeker niet cadeau gegeven dus ik zou ook ontzettend blij zijn met zo'n score.
Van harte gefeliciteerd. Ik wist alleen niet eens dat jij dé Ellen met Tim van fw was. Zo stom, ik heb nog wel een paar foto's gemaakt geloof ik.

Veel plezier op je vakantie!
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Esther

Bericht door Esther » zo 01 jul 2007, 10:09

Volgend jaar weer een kans en dan slepen jullie dat Sterschap gewoon binnen
Het is dus de bedoeling dat hij dan niet meer sleept, hihi..

Maar wat een gaaf beest is het toch!! Jammer van die ene punt, maar ze waren echt niet gul vandaag!! Dat viel me wel op!! En hoorde ook andere mensen erover dat hun paarden minder punten haalden als normaal..
Aan de andere kant vond ik de kwaliteit ook niet altijd denderend.. Er liepen een paar beste paarden tussen, die van mij wel wat meer mochten, al weet ik niet wat de jury heeft gezien..
Het voorbrengen ging ook niet altijd even goed, sodeju, sommige mensen hadden volgens mij geen flauw idee van het hele keuring gebeuren. Die trokken hun paarden voort, liepen gewoon een eigen route e.d en ik zie nu ook in waarom het handig is een veulen aan de moeder vast voor te brengen.. En thuis oefenen kon voor sommigen ook geen kwaad.. Dat zal; ook wel punten hebben gekost..
Gelukkig was er niemand van fjordenwereld waar ik plaatsvervangende schaamte voor had, iedereen die van fjordenwereld mededen deden dat ook keurig!! Complimenten!!

Ik liep nog even langs de ring tijdens bestgaand en toen had ik al zo'n idee dat Tim wel eens met de eer kon gaan strijken, hij liep echt super!! Ik was ook niet verbaasd toen je vertelde dat je had gewonnen..
Hij is ook echt geweldig, toch maar niet meer in de frikandellen he!!

(En die foto..hihi.. :+ )
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Reinou
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Reinou » zo 01 jul 2007, 10:28

Wat jammer zeg, van dat ene puntje, maar dat betekent ook dat ie het wel zou kunnen halen :D
Komt vast helemaal goed volgend jaar!
:+: Finnea, v. Timor x Woudina v. Bjorkmann :+:
Esther

Bericht door Esther » zo 01 jul 2007, 10:29

Joke van Bon zei toch dat hij het wel zou moeten kunnen halen volgend jaar??
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
janna
Contacteer:

Bericht door janna » zo 01 jul 2007, 10:41

Het was wel een pikante foto hoor, en dat op een terein waar ook allemaal kerels rondlopen. Je vriend zou wel geschokt zijn. En daarna dan ook nog heel lief met en lolly spelend een kerel vragen of hij zijn karretje even aan de kant wou zetten. O:) :P

Nee even naast alle gekkigheid. Tim liep lekker, maar had nog iets actiever gemogen. Dan heb je ook minder de kans dat hij wat sleept. (want onder het zadel heeft hij die activiteit wel) Gewoon lekker gaan oefenen en ook op gras.....Dan heeft hij zijn sterschap zo binnen. :D

Maar gezien de lagere punten die ze op de keuring gaven, heeft Timmetje het wel goed gedaan.
En elke keer vind ik het super om hem te zien, hij heeft echt een super plek bij je Ellen. +:)+
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)

Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Nicole
Moderator

Bericht door Nicole » zo 01 jul 2007, 10:41

Timmie blijft geweldig met of zonder sterschap! :j
Enne gefeliciteerd met je eerste prijs van bestgaand!
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » zo 01 jul 2007, 10:44

;) Bij Tim moet je volgens mij even de turbo aanslingeren en dan zweeft hij dr ook over in die draf voor de 37 pnt. Hij hikte er nu wat tegenaan, tussen braaf meedraven en even showtje geven (vandaar dat ie waarschijnlijk op het slepend achterbeen kwam, want zag m soms wat twijfelen).

Maar verder is Timmie nog steeds heerlijk timmie. Super in conditie ook.

En haha mir :P
Geluk is de vrucht van intens werk
Ellebel

Bericht door Ellebel » zo 01 jul 2007, 11:00

Bella schreef:;) Bij Tim moet je volgens mij even de turbo aanslingeren en dan zweeft hij dr ook over in die draf voor de 37 pnt. Hij hikte er nu wat tegenaan, tussen braaf meedraven en even showtje geven (vandaar dat ie waarschijnlijk op het slepend achterbeen kwam, want zag m soms wat twijfelen).
Aldus Joke van Bon mag ik hem best even een jetser geven voor we de ring in gaan :D . Zag mezelf al tussen die Hackneys eindigen in de ring aan de andere kant van de keuring O:)

Maar ik heb van iemand goede hulp aangeboden gekregen en dat ga ik zeker proberen volgend jaar!

Thanks allemaal voor de lieve complimentjes over Timmie en mij :L)
fjordido

Bericht door fjordido » zo 01 jul 2007, 11:07

hee leuk joh dat het zo goed is gegaan!
het weer viel gelukkig nog wel mee :))
Charret

Bericht door Charret » zo 01 jul 2007, 12:54

Esther schreef: Aan de andere kant vond ik de kwaliteit ook niet altijd denderend.. Er liepen een paar beste paarden tussen, die van mij wel wat meer mochten, al weet ik niet wat de jury heeft gezien..
Het voorbrengen ging ook niet altijd even goed, sodeju, sommige mensen hadden volgens mij geen flauw idee van het hele keuring gebeuren. Die trokken hun paarden voort, liepen gewoon een eigen route e.d en ik zie nu ook in waarom het handig is een veulen aan de moeder vast voor te brengen.. En thuis oefenen kon voor sommigen ook geen kwaad.. Dat zal; ook wel punten hebben gekost..
Helemaal mee eens. Ik heb het eerlijk gezegd ook nog nooit zo erg gezien. :n
Liefde is..Alies Dragan Jouke
skreia
Contacteer:

Bericht door skreia » zo 01 jul 2007, 14:02

Gefeliciteerd met je 1ste plaats bij bestgaand!!
Jammer dat je net een puntje tekort kwam voor zijn ster, volgend jaar beter :j
Skreia 18-5-1997 - 29-01-2009, meissie eindelijk geen pijn meer, rust zacht, ik hou van je!
Cas (TimorxReinar) mijn nieuwe aanwinst!!
Afbeelding
Else

Bericht door Else » di 03 jul 2007, 17:00

Gefeliciteerd met Tim, hij heeft et toch maar mooi gedaan bij bestgaand (en jij natuurlijk ook net zo goed!). Iets actiever en dan haalt hij volgend jaar vast wel die 37 pnt!!
Plaats reactie