scheren? dekentjes?
Zo, wat zijn we weer aardig voor elkaar! De slaapwekkende smiley was bedoeld voor het feit dat iedereen toch z'n eigen mening heeft en dat is prima. Je kunt er lang en kort over discussiëren, maar eenieder blijft toch bij z'n standpunt. Is daar dan iets mis mee? Schijnbaar wel, want het wordt allemaal zeer negatief geïnterpreteert, jammer!!
Jeetje, ik als nieuw lid van FW schrik wel een beetje van de persoonlijke "aanvallen" op de discussies, is dat de bedoeling???
Ik mag toch aannemen dat men ieders mening respecteerd en men niet meteen op de persoon schiet die een andere mening heeft?
Als iemand van mening is zijn fjord te moeten scheren, mooi dan doe je dat en wil je er een deken op leggen? Ook goed, discussies hierover zijn goed en je kunt van elkaar leren, maar wordt dan niet zo persoonlijk naar elkaar toe en laten we het leuk houden, daar is FW toch voor???
Ik mag toch aannemen dat men ieders mening respecteerd en men niet meteen op de persoon schiet die een andere mening heeft?
Als iemand van mening is zijn fjord te moeten scheren, mooi dan doe je dat en wil je er een deken op leggen? Ook goed, discussies hierover zijn goed en je kunt van elkaar leren, maar wordt dan niet zo persoonlijk naar elkaar toe en laten we het leuk houden, daar is FW toch voor???
Normaal is het hier ook wel rustig hoor, maar soms lopen de discussies wat op.. Ook omdat je achter een pc zit kun je niet aan iemand zien wat hij of zij bedoeld, ook al heb je smileys..
Dit soort gedrag komt niet vaak voor hoor, wees niet bang..
En meiden shame on you!!
Nieuwe mensen bang te maken.. 
Dit soort gedrag komt niet vaak voor hoor, wees niet bang..
En meiden shame on you!!

Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Ik denk dat de slaapsmiley eerder werd geïnterpreteerd als zijnde 'l u llen jullie maar lekker verder'Wanja schreef:Zo, wat zijn we weer aardig voor elkaar! De slaapwekkende smiley was bedoeld voor het feit dat iedereen toch z'n eigen mening heeft en dat is prima. Je kunt er lang en kort over discussiëren, maar eenieder blijft toch bij z'n standpunt. Is daar dan iets mis mee? Schijnbaar wel, want het wordt allemaal zeer negatief geïnterpreteert, jammer!!
Voor mij maakt het ook niet uit hoor, ieder heeft zijn eigen methode, elk mens heeft zijn eigen ideeën
over zulke dingen en elk paard is weer anders

Ereplaatsje voor

Welkom op internet, waar idd dingen verkeerd geïnterpreteerd kunnen worden, zeker omdat mensen niet kunnen ruiken hoe een ander een smiley gebruikt (en ik dacht ook even bij een gaap-smiley "ben ik zo boring dan?"). Sorry hoor, maar als meerdere mensen jouw smiley als negatief opvatten kun je misschien ook even naar jezelf kijken ipv dat JIJ zegt wat zijn we weer aardig voor elkaar. Nu snap ik wel dat je het niet vervelend bedoelde, maar ik dacht (en ik geloof meerdere met mij) Nou das lekker aardig...
Maar goed, terug naar de dekentjes en scheermodellen en natuurlook
...
Maar goed, terug naar de dekentjes en scheermodellen en natuurlook

Zo werd het helaas niet geïnterpreteerd 'Claudje' aan de reacties te zien. Er wordt meteen gedacht aan een persoonlijke aanval en dat vind ik wel jammer. Ieders mening kun je respecteren inderdaad, maar dat gebeurd helaas niet. Als je namelijk de reacties terug leest merk je al dat ik degene zou zijn die in hun ogen compleet 'gestoord' is omdat ze op de eerste plaats al niet goed lezen wat er staat. Dan houdt het toch al snel op vind ik...
Je moet kunnen beargumenteren waarom je vind dat iets op een bepaalde manier gedaan zou moeten worden, daar kunnen we allemaal iets van leren lijkt me. Wat je er dan mee doet moet toch iedereen zelf weten, maar hou het inderdaad wel gezellig.
Ik ben een gebruiker die veel mee leest op het forum en weinig reacties plaats, daar valt me wel op dat het toch vaker gebeurd dat mensen zo ongeveer afgeschoten worden als ze een andere mening hebben en naar mijn idee moet dat op zo'n forum niet kunnen. Het forum is o.a. bedoeld om info met elkaar uit te wisselen, maar dan moet de ander inderdaad wel gerespecteerd worden.
@ Mir: ik denk eerder dat die negatieve reacties van meerdere mensen voort komen uit het feit dat men hier al snel geneigd is om met z'n allen een clinch te gaan vormen tegen de ene die een andere mening heeft. Dat is namelijk iets wat me wat vaker opvalt. We schijnen met z'n allen heel goed te weten hoe het moet en degene die het anders doet is naar mijn idee soms de 'pisang'
Je moet kunnen beargumenteren waarom je vind dat iets op een bepaalde manier gedaan zou moeten worden, daar kunnen we allemaal iets van leren lijkt me. Wat je er dan mee doet moet toch iedereen zelf weten, maar hou het inderdaad wel gezellig.
Ik ben een gebruiker die veel mee leest op het forum en weinig reacties plaats, daar valt me wel op dat het toch vaker gebeurd dat mensen zo ongeveer afgeschoten worden als ze een andere mening hebben en naar mijn idee moet dat op zo'n forum niet kunnen. Het forum is o.a. bedoeld om info met elkaar uit te wisselen, maar dan moet de ander inderdaad wel gerespecteerd worden.
@ Mir: ik denk eerder dat die negatieve reacties van meerdere mensen voort komen uit het feit dat men hier al snel geneigd is om met z'n allen een clinch te gaan vormen tegen de ene die een andere mening heeft. Dat is namelijk iets wat me wat vaker opvalt. We schijnen met z'n allen heel goed te weten hoe het moet en degene die het anders doet is naar mijn idee soms de 'pisang'
Dat wordt ook niet met zoveel woorden gezegd, maar als je de reacties terug leest op pagina 3 dan kun je misschien begrijpen dat het allemaal niet zo aardig over komt naar mij toe, terwijl ik naar mijn idee toch netjes probeer te verwoorden hoe ik erover denk zonder ook maar iemand aan te vallen
Ik ga er verder ook niet op door en het gaat niet om jou reactie alleen, maar gewoon hoe er in het algemeen op elkaar gereageerd wordt.

Ik ga er verder ook niet op door en het gaat niet om jou reactie alleen, maar gewoon hoe er in het algemeen op elkaar gereageerd wordt.