Dat is inderdaad zo. Je ziet het ook alleen op de foto's waar hij zelf een bocht aan het maken is.Janine schreef: Het maaibeen houd ik ook niet van, al kan dit ook heel sterk door de hoefsmid komen (Rian is ook gestopt met maaien toen ik naar een andere smid overging)
Tsjerk..*kwijl*..kijk en geniet!
Dat is de enige foto recht van voren op het moment dat je het maaibeen kunt zienCharret schreef:Dat is inderdaad zo. Je ziet het ook alleen op de foto's waar hij zelf een bocht aan het maken is.Janine schreef: Het maaibeen houd ik ook niet van, al kan dit ook heel sterk door de hoefsmid komen (Rian is ook gestopt met maaien toen ik naar een andere smid overging)

Op de andere foto's recht van voren is hij met het voorbeen al bijna bij de grond.

Al blijven de meningen verdeeld over Tsjerk, ik vind hem echt een geweldig mooi dier! Ben ook nog steeds ook erg blij met mijn mini-Tsjerk Djimm 
Ik vind zijn gangen juist heel gaaf, die stralen echt kracht en vrijheid uit imo. Dat zie ik persoonlijk liever dan een simpel vlak drafje. Maar gelukkig zijn er veel hengsten en zal er voor iedereen wel een aansprekende hengst tussen zitten

Ik vind zijn gangen juist heel gaaf, die stralen echt kracht en vrijheid uit imo. Dat zie ik persoonlijk liever dan een simpel vlak drafje. Maar gelukkig zijn er veel hengsten en zal er voor iedereen wel een aansprekende hengst tussen zitten