Nu breekt mijn klomp
Nu breekt mijn klomp
Van de ene op de andere dag is Vjesta haar protest helemaal afgelopen. Waar ze eerst voor geen goud de hoeken door liep aan de achterkant van de bak, loopt ze er nu met een lang teugeltje en koppie laag zo doorheen. En niet alleen in stap, ook draf en gallop gaan vlekkeloos.
Ze is alleen nu ook wel sloom (in haar tempo), maar wel allert, en ze snapt ineens het aan de teugellopen niet meer. Maar k weet zeker dat het t zelfde paard is. Als ik haar uit de wei ga halen komt ze aangedraafd, op de poetsplaats staat ze gewoon te draaien, als er eten in het spel is word er gestuiterd, dus ze komt geen energie tekort...
Iemand een verklaring? Zou ze me echt maanden lang voor de gek hebben gehouden?
Ze is alleen nu ook wel sloom (in haar tempo), maar wel allert, en ze snapt ineens het aan de teugellopen niet meer. Maar k weet zeker dat het t zelfde paard is. Als ik haar uit de wei ga halen komt ze aangedraafd, op de poetsplaats staat ze gewoon te draaien, als er eten in het spel is word er gestuiterd, dus ze komt geen energie tekort...
Iemand een verklaring? Zou ze me echt maanden lang voor de gek hebben gehouden?
- marleentje
- Mieke_Cunna
- Contacteer:
- marleentje
- Cindy+Uniek
hahaha wat zijn ze toch soms raar he die beesten..... mischien heeft ze besloten dat een slootje met wat bomen ervoor toch bij naderinzien niet zo heel veel kwaad kon......
maar het aan de teugellopen kwijt zijn kan niet...... rijd je nog wel hetzelfde? of zit je er gespannen op in afwachting wanneer ze weer gaat beginnen??? aangezien aan de teugel lopen een reactie is op jouw lijf, recht zitten, contact met de teugels, actief op je been kan dat nooit zomaar 'kwijt' zijn......
probeer lekker ontspannen te gaan rijden, dan komt die aanleuning vanzelf!!!
maar het aan de teugellopen kwijt zijn kan niet...... rijd je nog wel hetzelfde? of zit je er gespannen op in afwachting wanneer ze weer gaat beginnen??? aangezien aan de teugel lopen een reactie is op jouw lijf, recht zitten, contact met de teugels, actief op je been kan dat nooit zomaar 'kwijt' zijn......
probeer lekker ontspannen te gaan rijden, dan komt die aanleuning vanzelf!!!
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥