Nieuwe boekje is binnen
-
Nieuwe boekje is binnen
Ja, ja, het nieuwe fjordenboekje ligt op de mat. Ik ben benieuwd. ga nu lekker lezen met een boterhammetje erbij.

Ligt nog niks op de mat...
Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
-
Ik heb hem even vlug doorgebladerd. Er staan wel leuke dingen in, maar ik mis Gewest Zuid. Ik dacht dat mijn verslag van Animal Event in zou staan, maar dat is dus niet.
Veel leesplezier iedereen!
Veel leesplezier iedereen!
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
- Mieke_Cunna
- Contacteer:
- nobbygaard
Ja, verslag van de keuring staat er in!
Verder staat Zizoran weer eens niet tussen de andere hengsten die nog voor hun nakomelingen moeten worden gekeurd..
De hengsten van de hengstenkeuring staan op de foto, maar er staat echt een hele stomme foto in van Anton, hij kijkt heel sjachrijnig en raar, helemaal niet Anton..
Tea staat er wel twee keer in. Eerst op de foto met Jose van de keuring in Ruinen van vorig jaar, ziet ze er anders uit!!
En mijn mooie fot van Tea en Djinty is op de achterste pagina geplaatst, onder een foto van Raya en Nicole op de Hengstenkeuring.
Ook Annabel op de foto met Sas, wel een mooi plaatje, echt het ene moment dat Sas haar hoofd naar beneden deed, hihi.. Helaas niet even vermeld dat zij maar liefst twee dubbele AA in de wacht sleepte..
Verder staat Zizoran weer eens niet tussen de andere hengsten die nog voor hun nakomelingen moeten worden gekeurd..
De hengsten van de hengstenkeuring staan op de foto, maar er staat echt een hele stomme foto in van Anton, hij kijkt heel sjachrijnig en raar, helemaal niet Anton..
Tea staat er wel twee keer in. Eerst op de foto met Jose van de keuring in Ruinen van vorig jaar, ziet ze er anders uit!!
En mijn mooie fot van Tea en Djinty is op de achterste pagina geplaatst, onder een foto van Raya en Nicole op de Hengstenkeuring.
Ook Annabel op de foto met Sas, wel een mooi plaatje, echt het ene moment dat Sas haar hoofd naar beneden deed, hihi.. Helaas niet even vermeld dat zij maar liefst twee dubbele AA in de wacht sleepte..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
-
- druppeltje
-