Boaz zijn eerste keer op FW als.....

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Umiek

Bericht door Umiek » di 12 jun 2007, 16:20

Prachtig paard hoor , knappe uitstraling heeft hij!
Mooie reportage heb je gemaakt , is duidelijk te zien hoe het gaat , vind zelf dat het bloederige gedeelte nog wel mee valt :D
Door het afspuiten verkoel je ook de wond , dat geeft weer minder pijn , vandaar dat hij het wel prettig vindt. Gelukkig is hij er verder niet ziek van. Veel beterschap!
Olaf

Bericht door Olaf » di 12 jun 2007, 16:23

Zo wel interessante foto's, is inderdaad wat om je camera bij te halen. Wel een prachtpaard hoor, vind het stiekem ook een beetje zonde maar de praktische kant is er ook natuurlijk. Hopelijk geneest hij gauw!
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » di 12 jun 2007, 17:32

Boaz wordt steeds mooier! Heeft mooi uitstraling gekregen door het hengst zijn en heeft nu stuk makkelijker leven als ruin zijnde ;):D

En kan inderdaad ook kriebels krijgen bij het liggen, maar dat komt ook omdat ik teveel verhalen ken van paarden die bleven hangen in de narcose.

@Heleen: staand dan geven ze eerst een sufmaker, staan ze echt wat te dutten. Vervolgens worden ze plaatselijk verdoofd, gesneden, klemmen er op, afknippen en klemmen tijdje laten hangen, klemmen er af en antibiotica er in en dan terug naar stal.

En hoe verschillend die paarden er onder kunnen zijn he. Hier hadden we sommigen (zoals Zero) die het echt allemaal wel best vond en sommigen vonden zichzelf echt bere zielig.
Geluk is de vrucht van intens werk
Mieke_Cunna
Contacteer:

Bericht door Mieke_Cunna » di 12 jun 2007, 18:11

Wat een lekker ding zeg die Boaz, snap je keuze wel nu kan die zorgenloos als ruin door het leven want een hengst brengt een hoop extra's met zich mee.
Succes ermee, en hopenlijk duurt het niet zolang meer voordat z'n wondje genezen is.
Thessa Keizer

Bericht door Thessa Keizer » di 12 jun 2007, 21:12

En toen was ie ruin!! Hij ziet er wel super uit hoor, flinke vent al.

Groetjes Thessa en Aike :wave:
Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
Else

Bericht door Else » wo 13 jun 2007, 11:14

Boaz wordt echt steeds mooier! En gelukkig voor hem is t castreren nu achter de rug! Beterschap!
boaz
Contacteer:

Bericht door boaz » do 14 jun 2007, 06:21

Mieke_Cunna schreef:Wat een lekker ding zeg die Boaz, snap je keuze wel nu kan die zorgenloos als ruin door het leven want een hengst brengt een hoop extra's met zich mee.
Succes ermee, en hopenlijk duurt het niet zolang meer voordat z'n wondje genezen is.
Wond begint al beter te genezen
het is nog wel een beetje dik
maar het druppelt al veel minder
hij laat me er gelukiig ook goed bij met afspuiten
ben toch best wel trots op m ;)
:~ Boaz: Inco x Manus :~

Learn from your mistakes, but never regret. People change, things go wrong, but remember 'Life goes on..' :sorry:
Plaats reactie