Paarden in (de buurt van) de Stad Groningen gezocht!
Paarden in (de buurt van) de Stad Groningen gezocht!
Via het DuitseDoggenforum naar dit forum doorverwezen...
Dit was/is mijn vraag op het Doggenforum...
We waren bij iedereen met paarden welkom, maar helaas wonen die allemaal niet in de buurt van Groningen..
"Ik ga tweede pinksterdag naar Groningen, naar mijn vriendin en haar dochtertje.
Gewoon voor de gezelligheid, maar ook om alvast hun verjaardagen te vieren, want ik ben op vakantie als hun jarig zijn.
En nu is Robin, bijna 6, echt helemaal gek van Paarden en alles wat daar mee te maken heeft. Al jaren!
Het is begonnen met de 'my little pony's' en nu is 'Spirit; Hengst van het Woeste Westen' helemaal hot!
En dan nu mijn vraag; volgens mij zijn er ook een aantal doggen bezitters die ook paarden hebben....
Woont een van jullie toevallig in de buurt van de stad Groningen en zouden wij dinsdag 29 mei welkom zijn...?
Zodat ze deze beestjes eens van dichtbij kan bewonderen, misschien zelfs borstelen of even een ritje maken..?"
Dit was/is mijn vraag op het Doggenforum...
We waren bij iedereen met paarden welkom, maar helaas wonen die allemaal niet in de buurt van Groningen..
"Ik ga tweede pinksterdag naar Groningen, naar mijn vriendin en haar dochtertje.
Gewoon voor de gezelligheid, maar ook om alvast hun verjaardagen te vieren, want ik ben op vakantie als hun jarig zijn.
En nu is Robin, bijna 6, echt helemaal gek van Paarden en alles wat daar mee te maken heeft. Al jaren!
Het is begonnen met de 'my little pony's' en nu is 'Spirit; Hengst van het Woeste Westen' helemaal hot!
En dan nu mijn vraag; volgens mij zijn er ook een aantal doggen bezitters die ook paarden hebben....
Woont een van jullie toevallig in de buurt van de stad Groningen en zouden wij dinsdag 29 mei welkom zijn...?
Zodat ze deze beestjes eens van dichtbij kan bewonderen, misschien zelfs borstelen of even een ritje maken..?"
Die heb ik dan weer. Vond het verstandiger om Natascha hier naar toe door te sturen maar dacht als eerste al aan jouClaudje schreef:Nou, je was toch op zoek naar iemand op bij langs te gaan met dat meisje?
Ik heb alleen geen Duitse Dog

Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Ja, als dat zou kunnnen!!Claudje schreef:Nou, je was toch op zoek naar iemand op bij langs te gaan met dat meisje?
Ik heb alleen geen Duitse Dog

Mooier verjaardags kado kan ik haar vast niet geven!!
En ik dog heb ik wel...hahaha...
Maar dan niet bij me, aangezien mijn vriendin op een bovenwoning woont en Bets geen trappen loopt..
Maar die mag je dan rustig een keer bij mij komen bewonderen!!

Het eerste wat ik dacht toen ik je reactie las was het volgende (ik zet het er expres in het klein neer)Claudje schreef:Wow, Ullwinn die model staat voor een taart![]()
![]()
Wat een eer voor mijn ventje
"alleen jammer dat hij nu aan stukken gesneden en opgegeten is"
Is niet rot bedoeld, verre van dat, maar ik heb zo nu en dan een beetje een apart gevoel voor humor.
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010