http://media.putfile.com/Zortin
Zortin op de film .....
Zortin op de film .....
Was dat op de wedstijd die je 2e pinksterdag had? Of een eerdere? Ik heb ook niets gelezen over 2e pinksterdag volgens mij hoe is dat gegaan? Blijft een mooi paardje!
Laatst gewijzigd door Marijke_ op ma 04 jun 2007, 13:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
Dit was op tweede pinksterdag.
Ik was laatste met 173 en 175 pnt.(gewoon idioot)
Met als opmerking :loopt veel te diep, vieren voor de middendraf en middenstap en rechtgericht,ontspannen en aanleuning.
Kelly heeft 150 foto's gemaakt waaruit ik het niet kan opmaken.
Hij liep echt 2 geweldig fijne proeven maar het was een jury die kennelijk niets van hem moest hebben.
Ach volgende keer beter.
Ik was laatste met 173 en 175 pnt.(gewoon idioot)
Met als opmerking :loopt veel te diep, vieren voor de middendraf en middenstap en rechtgericht,ontspannen en aanleuning.
Kelly heeft 150 foto's gemaakt waaruit ik het niet kan opmaken.
Hij liep echt 2 geweldig fijne proeven maar het was een jury die kennelijk niets van hem moest hebben.
Ach volgende keer beter.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zo op de foto ziet het er inderdaad keurig uit. Zonde zeg! Soms kan je er ook geen peil op trekken wat nou de gedachtegang van een jury is....volgende keer beter inderdaad!
Morgan!! 
Dressuur is en blijft een jurysport en ik denk dat iedereen dit in zijn leven wel mee zal maken die wedstrijden rijdt. Als de kop van je pony hun niet aanstaat kan je wel inpakken, ligt er net aan waar ze op vallen. Op de fotos ziet het er inderdaad niet uit of die te diep loopt. Volgende keer heb je meer succes, maar dit soort jury-acties blijven kl*te.

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Ja ik had zevens en daar stonden dan ineens , zomaar uit het niets 2 of 3 vieren tegenover.
Kelly had de rest ook zien rijden en had nog zoiets van , in de eerste proef zou het een winstpunt moeten zijn en in de tweede zelfs 2, de rest was helemaal niet bijzonder. Ze liepen met een lange hals wat te sloffen.
Maar ja de jury beslist.
Volgende keer beter.
Kelly had de rest ook zien rijden en had nog zoiets van , in de eerste proef zou het een winstpunt moeten zijn en in de tweede zelfs 2, de rest was helemaal niet bijzonder. Ze liepen met een lange hals wat te sloffen.
Maar ja de jury beslist.
Volgende keer beter.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
- Mieke_Cunna
- Contacteer: