Morgen is de dag...

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
DeeDee
Moderator

Morgen is de dag...

Bericht door DeeDee » vr 25 mei 2007, 11:43

dat Ulvy serieus aan de slag mag :D Ik was natuurlijk al een beetje bezig met wat lange lijnen werk, maar echt heel intensief nog niet. Maar van de week heb ik maar eens een advertentie op MP gezet waar ik om hulp vroeg zodat ik toch eens aan het serieuze werk kan. Ik kreeg reactie van heel toevallig een vriendin van mijn instructrice. Ik had al een keer eerder contact met haar gehad omdat ze dus ook iemand zocht om samen mee op bosrit te gaan en ik daar dus weer op gereageerd had (zij heeft ook een fjord) Dus de wereld is maar klein.

Ik vind het best wel een beetje spannend, maar eens moet je er doorheen hè? En heel toevallig kwam er op bokt een sulky voorbij waar ik zondag ook naar ga kijken. Ik wil eerst beginnen met een sulky en als alles goed gaat wil ik sparen voor een mooie vierwieler. Voorlopig heb ik daar nog geen plekje voor en de sulky kan mooi in de schuur dus dat scheelt weer :D

Ik heb Manuela al gevraagd hoe ze het aan wil gaan pakken en ik heb er een goed gevoel over. Nu maar kijken hoe het gaat. Ik hou jullie op de hoogte.
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull *o/* <-speciale editie van mijn onderschrift :P
Janine
Moderator
Contacteer:

Bericht door Janine » vr 25 mei 2007, 12:21

Ik dacht dat je ging schrijven: dan ben ik 6 jaar samen met Roger....

Veel plezier morgen!
Ulvy gaat naar de volgende school!
Charret

Bericht door Charret » vr 25 mei 2007, 13:08

Oh spannend! Die sulky's zijn harstikke leuk voor het begin. Hoe groot is Ulvy eigenlijk?
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Ziggy

Bericht door Ziggy » vr 25 mei 2007, 13:09

spannend hoor, ik ben vanmiddag met Suus met Trees meegeweest, best wel relaxt is dat :D
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Umiek

Bericht door Umiek » vr 25 mei 2007, 13:46

Spannend hoor , lijkt me juist leuk om met een sulky te gaan rijden. Die zijn niet zo zwaar en kan je makkelijker door bospaadjes of wat muller zand heen. Maak je foto's? Veel succes en plezier natuurlijk voor morgen :D
Naisven
Moderator

Bericht door Naisven » vr 25 mei 2007, 14:22

Go Wendy & Ulvy! Meteen foto's maken he?
Wodan
Moderator

Bericht door Wodan » vr 25 mei 2007, 15:31

Veel succes morgen en wat marieke zegt, foto's!!
Wodan en ik M1+10
DeeDee
Moderator

Bericht door DeeDee » za 26 mei 2007, 08:19

Ik had geen camera bij me. We zijn vandaag alleen maar met het longeren bezig geweest. Ik moest het eerst zelf doen zodat Manuela kon kijken hoe of wat. Nou het werd dus al snel duidelijk dat ik iets te lief ben voor Ulvy en Ulvy dus de kantjes er een beetje vanaf loopt. Ze wil best werken maar wel op haar eigen wijze. Ik moest dus wat strenger worden en zorgen dat ik de baas ben en niet Ulvy zoals nu het geval is.

Manuela heeft het overgenomen. Eerst is ze wat volgoefeningen gaan doen en daarna weer aan de longe. Maar Ulvy geeft niet zomaar op. Die had al vrij snel door dat er iemand de baas over haar probeerde te spelen. Dus de volledige trukendoos ging open. Maar Ulvy gaf uiteindelijk toch op en toen ging het heel netjes. Totaal zijn we een klein half uurtje bezig geweest.

Als de longe met stemcommando's goed gaat gaan we over naar het slepen maar daar zijn we nog niet. Volgende week gaan we weer oefenen.

@Charret: Ulvy is rond de 95 cm.
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull *o/* <-speciale editie van mijn onderschrift :P
Saar

Bericht door Saar » za 26 mei 2007, 08:57

Leuk Wen, nog effies en je kan lekker rond toeren met Ulvy :D
...You can't know me in the way I do...

:D Officieel benoemd tot OpperKneus van FW :D
Anouska

Bericht door Anouska » ma 28 mei 2007, 08:09

Gaaf, succes met verder beleren. Als je tzt van de sulky af wil, hou me aanbevolen voor mijn shettie.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
Ziggy

Bericht door Ziggy » ma 28 mei 2007, 12:35

hihi die kleine heeft ook een karaktertje he? Toch even proberen hoever ze bij Manuela kon gaan :D
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Maikuh

Bericht door Maikuh » ma 28 mei 2007, 13:05

Klinkt in ieder geval als een goed begin Wen!
Volgende keer wel foto's maken he :j
Plaats reactie