Geen keuring in Beesd meer!! UPDATE!!
Vorden, Heemstede zijn er dan ook nog ja.
Spoordonk en Wijk werden voorgedragen in de brief overigens
Vorden ben ik vorig jaar niet naar toe geweest om te kijken. Heemstede wel, was ook wel leuk. Moet even kijken hoe dat gaat vallen en hoe de rest dat vindt
Een geschoren Tjo is toch niet erg Vivian?
Spoordonk en Wijk werden voorgedragen in de brief overigens

Vorden ben ik vorig jaar niet naar toe geweest om te kijken. Heemstede wel, was ook wel leuk. Moet even kijken hoe dat gaat vallen en hoe de rest dat vindt

Een geschoren Tjo is toch niet erg Vivian?
Liefde is..Alies Dragan Jouke
- Cindy+Uniek
nou nou janine!!!!!Janine schreef:Mis, niks... behalve dat je schoenen vol zand aan het eind van de dag zijn...Anne!! schreef:Wat is er mis met Wijk bij Duurstede?
Nee, ik loop liever op gras. Vind ook dat 99% van de paarden veel beter toont op gras.
Maar dan ben ik ook nog Cothenaar (ook al woon ik in Leersum) en dan ga je echt niet naar Wijk) en heb gelijk gezegt toen Rian van mij was... zo hoeven we niet meer naar Wijk
![]()
Daarnaast moet ik ook mijn FjordSport-cie taakje uitdragen, dus wordt lastig te combineren

Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
Naisven schreef:Hallo allemaal, er schijnen mensen bezig te zijn om de keuring in Beesd toch doorgang te laten vinden hoorde ik zojuist van Dhr. Van Bon, dus nog niet overschrijven naar een andere keuring! Na volgende week zou er meer nieuws zijn waarschijnlijk!

@Cindy, ik vind Wijk altijd leuk ogen. Zou het denk ik niet erg vinden om daar te moeten wonen

Liefde is..Alies Dragan Jouke
-
Goh, dat ze dan mss de keuring in Beesd wel door laten gaan. Zou aan de ene kant wel fijn zijn, maar ik denk dat er dan mss nog minder mensen komen. Ws zullen veel mensen zich nu toch inschrijven op een andere keuring. Ik ben benieuwd.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Ik kreeg gisteren mijn brief,en heb eigenlijk aan genomen dat ze al wel gekeken hadden of het op de en of andere manier niet door kon gaan. we wachten af.....Naisven schreef:Hallo allemaal, er schijnen mensen bezig te zijn om de keuring in Beesd toch doorgang te laten vinden hoorde ik zojuist van Dhr. Van Bon, dus nog niet overschrijven naar een andere keuring! Na volgende week zou er meer nieuws zijn waarschijnlijk!
Laatst gewijzigd door Abe_ op di 29 mei 2007, 06:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Gunnar, vriendje voor het leven. Zal je nooit vergeten
Verbaasd me niks dat het niet doorgaat in Beesd, de ring werd al steeds verder opzij geduwd en vorig jaar lag ie echt lomp midden in het parcours...
Wel jammer, het zou zo leuk kunnen zijn daar. Maar ergens snap ik het wel van de organisatie, de marathon trekt nou eenmaal meer publiek.
Ik ga wel naar Wijk hoor, weet alleen nog niet of ik de keuring ga doen
Wel jammer, het zou zo leuk kunnen zijn daar. Maar ergens snap ik het wel van de organisatie, de marathon trekt nou eenmaal meer publiek.
Ik ga wel naar Wijk hoor, weet alleen nog niet of ik de keuring ga doen

...You can't know me in the way I do...
Officieel benoemd tot OpperKneus van FW 

Texel gaat er niet uit. Dat is besproken tijdens de vergadering van gewest West. Het is duurder en kost meer tijd voor het stamboek om de veulens die daar geboren worden apart te gaan chippen, dan er een keuring te houden. Dus uit praktische overwegingen en kostenoogpunt wordt de keuring op Texel voorlopig niet afgeschaft.Yoline schreef:Eerst Texel nogBella schreef:Mmh zit ik nu te wachten dat Ruinen ook nog opgeheven wordt hehe.
Wel vervelend dat hier niet eerder een definitief besluit voor te maken was. Maargoed, ook weer beter nu dan net paar weken vantevoren.
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Ik loop met Vjesta ook liever niet in Wijk. Ik ken er veel mensen en k loop liever niet tegen paarden die ik ken. Dan krijg je toch altijd een beetje dat 'mijn paard is beter dan de jouwe' effect. Daarbij vind ik het veel leuker om daar dan juist te kijken...
Daarbij misdraagt Vjesta zich nog weleens en ik ben liever 'die die d'r merrie niet aan kan' dan 'Martine die Vjesta niet aan kan'
Daarbij misdraagt Vjesta zich nog weleens en ik ben liever 'die die d'r merrie niet aan kan' dan 'Martine die Vjesta niet aan kan'
Alleen jammer dat die boot zo verschrikkelijk duur isCharret schreef:Texel lijkt me ook best leuk. Maar dat is zo'n eind rijden. Jammer dat het niet op Terschelling is. Daar heeft me tante een chalet met stal dus daar zou ze mooi kunnen staan voor een weekendje en
Terschelling en Texel is ook niet echt nabij.

De broer van de vrouw van mijn vader woont op terschelling...maar voor een weekendje neem ik mijn paard niet mee

Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010