Voor iemand die nooit les heeft gehad vind ik dat Kim het erg goed doet. Ze heeft er ook veel plezier in, Marga is heel lief voor haar

Marga draaft héérlijk. Beter dan dat gehakketak van Diëgo

Jackie moest erbij zijn. De bak ligt voor het huis en Marga heeft nog een beetje last van verlatingsangst. De ponie's stonden achter in de wei en die kon ze vanuit de bak niet zien (wel hóren

Wat doet die sufferd van een Jackie? Gaat hij liggen rollen!! Hij is nu 33 jaar en zijn enige probleem is zijn gebit (heeft nauwlijks kiezen meer) en zijn stijfheid bij het opstaan. Als hij ligt of rolt komt hij niet op eigen kracht weer in de benen. Daar zat ik dan, Jackie op de grond, mijn nichtje van 13 erbij, én mijn moeder die zo slap is als een vaatdoek én doodsbang voor paarden.....Mijn vriend ver weg in Vianen....De enige manier om Jackie weer omhoog te krijgen is hem uit te laten rusten (hij wordt erg moe van rollen, rolt zo nog 10 keer over de rug, zo lenig is hij dan weer wél) en dan over de rug te rollen met 2 personen en dan van de vaart die hij daardoor krijgt gebruik te maken om hem omhoog te duwen. Maar ik zat er nu alleen mee..... (let op dat gezicht van Kim....)

Ik heb geprobeerd rustig te blijven, Jackie lag heerlijk te slapen, was heel relext. Keek af en toe met een scheef oogje naar Marga, of die er nog wel was. Hij lag mooi rustig, dus ik heb hem even laten liggen (kón ook niet veel anders