Het ging allemaal heel snel, had een telefoonnummer gekregen van Annemarie, en sinds dien is het zo snel gegaan allemaal.
Terwijl we eigenlijk heel geen haast hadden, maar ja als je dan toch bezig bent

Had met de vrouw telefonisch al mijn wensen door gegeven en aan de hand daar van had ze 3 fjorden voor me uitgezocht, waarvan zij dacht dat daar wel de klik mee zou kunnen komen.
Dus merrie 1 werd het land uitgehaald een oudere dame van 18 jaar met flink wat overgewicht, heel lief beestje
Toen de Ruin, die had last van licht zomer exceem ook echt een schatje
En toen kwam merrie 2 likte me helemaal af maar had niet helemaal mijn aandacht omdat er op het land een Fjord achterlijk aan het doen was.
Hij begon met flammen, tong uitsteken naar links , bekkie helemaal open, tong uitsteken naar rechts en noem maar op, lach in een deuk om hem
En vroeg toen ook aan de eigenaar en die dan, die vraagt zo mijn aandacht.......
Dus toen werd Ruin 2 het land uitgehaald.......wat een plaatje zeg, zo vreselijk lief, werd helemaal afgelikt, en we keken elkaar in de ogen.....
en we voelde gelijk die klik.....dit moest hem worden, maar ja ...... we wisten niks van hem.
Dus de eigenaar begont te vertellen en te vertellen.......en ach het enige waarom zij hem niet bij ons lijstje had gezet is , hij kan vervelend doen als je hem een tik met de zweep geeft.
Hij geeft dan een bokje na......
Maar ja als dat alles was................
Dus nog ever verder gekeken bij hun andere paarden, en daarna wat gedronken en nog heel veel geklets, we hebben dan ook heel veel info gekregen.
WE hebben nu afgesproken dat we er allemaal goed over na gaan denken en het allemaal even op een rijtje gaan zetten,
dat we over ongeveer 2 weekjes terug gaan om dan op het te gaan rijden.
En als het dan nog goed is, en de klik is er aan beide kanten, ook hun moeten een goed gevoel bij ons hebben
Dan kan er tot verkoop over worden gegaan.
Ben nu helemaal in de wolken.....
Het is dus een ruin van 11 jaar en hij heet Rebel.