hoe koppig kan een fjord zijn hihi, vraag het Zwier

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Ziggy

hoe koppig kan een fjord zijn hihi, vraag het Zwier

Bericht door Ziggy » ma 14 mei 2007, 14:55

Ik zou vanmiddag met Josine een stukje gaan rijden met Zwier en nog een ruin (Inco x Gardar), alleen die ruin was niets mee te beginnen (zie stel je vraag), dus zijn we eens aan de gang gegaan met een zeer koppige Zwier.
En geloof me die is koppig hoor, volgens mij volop aan het puberen, want hij heeft er op dit moment een kop op zitten, dat wil je niet weten |o

Eerst maar eens naar een "probleemstukje" gegaan, waar ie altijd links wil en waar hij zich dan gewoon dubbelvouwt. En ja hoor, ik kwam aanrijden met meneer en hij wilde weer naar links, dus dat was even een grote mond en een mep met de zweep en toen besloot hij toch maar rechtdoor te gaan. Dit ritueel hebben we een aantal keer gedaan, tevens wil ook niet rechtsom, dan doet ie net alsof ie ineens niet meer kan lopen en maakt de raarste bewegingen. Dus elke keer rechtsom keren, weer langs het laantje en hem er voorbij laten lopen, het laantje een klein stukje in en rechtsom terug draaien. Heeft even wat gevechtjes opgeleverd, maar ik heb gewonnen *o/*

Toen nog even naar het bakje en daar eens wat voltes met meneer gaan rijden, in eerste instantie ging hij steeds kleinere voltes proberen te maken, maar op een gegeven moment snapte hij wat ik bedoelde. Mede met hulp van Josine, die me erop attendeerde dat hij vooral op stemhulpen reageert, omdat ie voor de kar loopt.

Ja en achteruitlopen is ook iets waar meneer geen zin in heeft. Niet zeggen dat ie het niet kan, want hij heeft het vaker gedaan en in de wei hoeft Josine alleen maar met haar vingers te knippen en hij loopt heel netjes achteruit.
Wat denk je dat die gekke knol doet? Op het moment dat ik hem de hulpen, inclusief stemhulp, geef om achteruit te gaan, draait ie als een speer zijn hoofd naar links en legt zijn neus op je schoenneus 8)7 . Echt ik kwam niet meer bij, wat een clown. Maarja hij moet toch luisteren, dus blijven proberen, leverde ook bijna steiger acties op, maar uiteindelijk hebben we ook dat overwonnen.

Nou vrees ik dat we dit wat vaker moeten gaan oefenen met hem, want hij is echt op dit moment zo verschrikkelijk koppig, er liepen 2 ezels naast het bakje in de wei en ik zei nog dat hij koppiger was dan die 2 ezels bij elkaar. Wat een draak. }-)
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
josine

Bericht door josine » ma 14 mei 2007, 19:22

nou ja wat zeg jij nou van mijn gabber maar je hebt gelijk hoor hij is aan het puberen |( maar goed dat maakt niet uit wij hebben ook gepuberd of niet soms dames en hoe dus waarom een fjordje van 1.53 niet he die net vier is geworden he maar goed het zal wel loslopen toch zeker met de hulp van mijn super vriendin toch :D nou lees het bovenstaan de maar goed dan weet je wat je te wachten staat groetjes josine. _-:(
Plaats reactie