ik baal zeg.......echt niet normaal
ik baal zeg.......echt niet normaal
jemmig zeg wat heb ik hier ff goed de baalle van........
we zouden morgen bij Rebel gaan kijken dus ik vrij van me werk gevraagd, me vriendin vrij gevraagd van der werk me manneke vrij van zijn werk, oppas voor de kids geregeld.......
Krijg ik net een mailtje dat het niet door kan gaan......en dat ze in de loop van de week wel contact met me opneemt.....
Jemmig zeg, had me zo er op verheugd, zat er zo naar uit te kijken, en dan kan het niet doorgaan.......
Wilde hem volgend weekend hier al op stal hebben staan.......nou dat gaat dus mooi niet door.......
jemmig zeg, wat valt dit dan tegen.......zo heb echt een potje zitten janken.
we zouden morgen bij Rebel gaan kijken dus ik vrij van me werk gevraagd, me vriendin vrij gevraagd van der werk me manneke vrij van zijn werk, oppas voor de kids geregeld.......
Krijg ik net een mailtje dat het niet door kan gaan......en dat ze in de loop van de week wel contact met me opneemt.....
Jemmig zeg, had me zo er op verheugd, zat er zo naar uit te kijken, en dan kan het niet doorgaan.......
Wilde hem volgend weekend hier al op stal hebben staan.......nou dat gaat dus mooi niet door.......
jemmig zeg, wat valt dit dan tegen.......zo heb echt een potje zitten janken.
- Anne&Wendie
- Contacteer:
-
Wat vervelend! Wel duidelijk maken dat je het niet normaal vind hoor, ik bedoel ze had ook kunnen bellen van: heey sorry hoor maar het kan echt niet, als je echt wil kan je zelf gaan naar hem .. zoiets.
Banshee: Z2 + 5 Must be Magic: M1 + 20, Charlie Brown: L2 + 2, en B springen met Lotte + 15
Banshees website: http://www.ginnyenbanshee.nl
Banshees website: http://www.ginnyenbanshee.nl
nou ben ondertussen al wat gekalmeert , al vind ik het natuurlijk nog steeds rot wat er is gebeurd, had me er zo op verheugt.
Hij was zo dichtbij.......maar ja.
Vanmorgen gingen we ook nog even bij een andere fjord kijken, had me manneke gisteren geregeld(wel lief van hem).want hij vond het ook zo rot voor me.
op zich harstikke leuk beestje.......maar ja ......ik miste die klik.....
was een ruin van net 3 licht bereden, wel goed voor de kar, maar ja.......hij had het net niet.
Dus, in eerste instantie, dacht ik het zelfde als Ellebel, maar ik kan het niet.
Bij Rebel had ik gelijk die klik van "HEBBEN"
Dus ik wacht het rustig af, en hoop gewoon dat ze snel contact opneemt voor een vervolg afspraak.
Hij was zo dichtbij.......maar ja.
Vanmorgen gingen we ook nog even bij een andere fjord kijken, had me manneke gisteren geregeld(wel lief van hem).want hij vond het ook zo rot voor me.
op zich harstikke leuk beestje.......maar ja ......ik miste die klik.....
was een ruin van net 3 licht bereden, wel goed voor de kar, maar ja.......hij had het net niet.
Dus, in eerste instantie, dacht ik het zelfde als Ellebel, maar ik kan het niet.
Bij Rebel had ik gelijk die klik van "HEBBEN"
Dus ik wacht het rustig af, en hoop gewoon dat ze snel contact opneemt voor een vervolg afspraak.