Vandaag heb k lekker een buitenrit op Vjesta gemaakt, samen met m'n nieuwe stalgenootje. Zij heeft ook een fjord, en ze ilde buiten gaan rijden. Nou prima, ik ga wel mee.
Eerst was Vjesta heel gespannen, daarna ging het beter. Op de terugweg word ze altijd wat drukker. En ik ga dus ook wat alerter zitten. Totdat Marleen zei dat ik ook idd zat alsof ze er iedere moment vandoor kan gaan en dat t dan ook niet zo vreemd is als ze t doet. Dus ik ga heel bewust totaal ontspannen zitten en voila: Vjesta super rustig...
Zeker voor herhaling vatbaar...
Buitenritje
- Senna&Cajra
klopt, als jij denkt ojee daar komt iets waar ze van kan schrikken, dan schrikken ze juist.
Ik had het gisteravond, had een lange buitenrit gemaakt met Josine en ik moest nog terug naar de wei door het bos.
Nou hou ik daar niet van om 's avonds nog door het bos te moeten, het was niet donker, maar toch om 9 uur door dat bos........neuh niet echt prettig voor mijn gemoedstoestand.
Vera voelde dit dus haarfijn aan en wilde constant racen, net alsof ze me wilde helpen om snel dat bos uit te komen
Ik had het gisteravond, had een lange buitenrit gemaakt met Josine en ik moest nog terug naar de wei door het bos.
Nou hou ik daar niet van om 's avonds nog door het bos te moeten, het was niet donker, maar toch om 9 uur door dat bos........neuh niet echt prettig voor mijn gemoedstoestand.
Vera voelde dit dus haarfijn aan en wilde constant racen, net alsof ze me wilde helpen om snel dat bos uit te komen
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd