Ze is natuurlijk vorige week ook naar het weilandje toe gegaan met de trailer, maar toen heb ik vergeten te posten hoe trots ik was op mijn kleine meid.. Maar dat ging dus op dezelfde manier ook keurig..
Bente in de trailer!!
Bente in de trailer!!
En dat doet ze toch maar weer netjes zeg!! Ze gaat er eerst niet in, maar met goede motivatie, lees een beetje voer voor haar neus, stapt ze er gewoon braaf in.. Ze heeft het ook heel lang niet gedaan, laatste keer was naar de keuring geloof ik..
Ze is natuurlijk vorige week ook naar het weilandje toe gegaan met de trailer, maar toen heb ik vergeten te posten hoe trots ik was op mijn kleine meid.. Maar dat ging dus op dezelfde manier ook keurig..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- Senna&Cajra
Niks is zo fijn als een paardje wat vrolijk de trailer in loopt. Ik heb twee paarden die helemaal blij worden als ze met de trailer mee mogen. Voor hun is het echt een uitje (zal alleen nu niet echt meer voorkomen aangezien ik nu geen extra weiland meer heb waar ik naartoe moet. Ik gebruikte dat altijd mooi om te kunnen oefenen met Ulvy)
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 
-
rosaa