Nou zo gezegd zo gedaan, vanavond zou mijn meissie in het span komen.
We wisten niet goed wat we konden verwachten, met Annabel was ik er achter gekomen dat ze de oogkleppen wel heel eng vond en verder was het toch nog een beetje gissen.
Dus na Zoran was Jeskim aan de beurt. Haar uit het land gevist en het tuig opgedaan, nou eitje!!
Toen heb ik haar aan het touw gehouden en is Bart erachter gaan lopen. Alleen de bocht ging nog wat piemelig, maar dat kwam door de oogkleppen. We liepen het kleine eindje weer terug zegt Bart Nou laat maar los. Weer een stukje de andere kant op en dat ging eigenlijk gewoon hardstikke goed!!

Dus maar voor de kar, vond Jeskim ook prima!! En ze liep ook zo weg alsof ze niet anders had gedaan!!
Die andere man, Albert?? Ging achterop de kar staan voo rhet geval dat, maar ze stapte zo weg, ik nog balen dat ik mijn camera niet mee had!!
Toen ze weer terug kwamen zei Bart, nou spring maar achterop!! Nog een rondje om het huis en toen weer uiitgespannen..

Conclusie, ze heeft het al eerder gedaan, de oogkleppen wordt nog even wennen voor haar, we gaan haar op de maandag en donderdag inspannen en dan ben ik straks zo met haar de weg uit.. Ik nog, ik kan alleen nog niet mennen, maar dat kwam ook wel goed!!!

Het ging dus eigenlijk fantastisch!! Morgenavond gaan we kijken voor een karretje, wat ik al eerder te koop had zien staan!!