Okli!
Okli!
Hallo allemaal,
Even voorstellen, ik ben Geerte Tuinenburg, ik ben 29 jaar en ik woon in Emmen. Ik rijd bij manege de Eekwal.
Afgelopen vrijdag(27 april) ben ik 29 geworden. Ik kreeg toen een heel mooi kado: Okli! Okli is een Fjord merrie van 12 jaar, ze wordt in mei 13. Ik heb haar niet gekocht, maar geleasd. Ik rijd altijd op dinsdag en vrijdag in de les, maar nu is Okli ook op donderdag en zondag van mij!
Op die dagen mag ik doen wat ik wil met haar, rijden, poetsen, e.d. Deze afspraak loopt ongeveer 3 maanden, en als het dan bevalt ga ik Okli misschien wel kopen!
Ik rijd al sinds mijn 12e, maar ik hou niet zo van hele wilde paarden, ik hou meer van rustige, dus de Fjord is wel een goede pony voor mij. Later zal ik wat meer over Okli vertellen, ga nu slapen.
Even voorstellen, ik ben Geerte Tuinenburg, ik ben 29 jaar en ik woon in Emmen. Ik rijd bij manege de Eekwal.
Afgelopen vrijdag(27 april) ben ik 29 geworden. Ik kreeg toen een heel mooi kado: Okli! Okli is een Fjord merrie van 12 jaar, ze wordt in mei 13. Ik heb haar niet gekocht, maar geleasd. Ik rijd altijd op dinsdag en vrijdag in de les, maar nu is Okli ook op donderdag en zondag van mij!
Op die dagen mag ik doen wat ik wil met haar, rijden, poetsen, e.d. Deze afspraak loopt ongeveer 3 maanden, en als het dan bevalt ga ik Okli misschien wel kopen!
Ik rijd al sinds mijn 12e, maar ik hou niet zo van hele wilde paarden, ik hou meer van rustige, dus de Fjord is wel een goede pony voor mij. Later zal ik wat meer over Okli vertellen, ga nu slapen.
welkom hier Geerte! Leuk dat je op deze manier toch kalm aan een beetje je 'eigen' paard kunt proberen.
Ben erg benieuwd wat Okli voor fjord is!
Ik ben trouwens Annabel, 21 jaar en woonachtig in de kop van Overijssel. Ben eigenaresse van een 10 maanden oud hengstje Cai en rijd daarnaast zijn ouders Saskia en Anton.
Ben erg benieuwd wat Okli voor fjord is!
Ik ben trouwens Annabel, 21 jaar en woonachtig in de kop van Overijssel. Ben eigenaresse van een 10 maanden oud hengstje Cai en rijd daarnaast zijn ouders Saskia en Anton.
Geluk is de vrucht van intens werk
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Welkom, leuk dat je een fjord kan leasen.
Ik ben Andrea, 29 jaar en in het trotse bezit van mijn bijna 7 jarige fjordenmerrie Vinga die elk moment kan bevallen van haar eerste veulen.
Veel plezier hier op FW.
Ik ben Andrea, 29 jaar en in het trotse bezit van mijn bijna 7 jarige fjordenmerrie Vinga die elk moment kan bevallen van haar eerste veulen.
Veel plezier hier op FW.
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
Hallo Welkom!!
Het is inderdaad een goede manier om te beginnen met een fjord en nu maar hopen dat het allemaal goed uitpakt!!
Ik ben Esther en in bezit van drie fjordenmerries, Jeskim van bijna 18, Bente, haar dochter, van bijna twee en Tea die dit jaar negen wordt en waar we binnenkort een veulen van verwachten..
Het is inderdaad een goede manier om te beginnen met een fjord en nu maar hopen dat het allemaal goed uitpakt!!
Ik ben Esther en in bezit van drie fjordenmerries, Jeskim van bijna 18, Bente, haar dochter, van bijna twee en Tea die dit jaar negen wordt en waar we binnenkort een veulen van verwachten..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- Anne&Wendie
- Contacteer:
- klavertje4
welkom
hoi ook welkom,
ik ben hier ook nieuw ,
ik ben lenny en ben sinds 3weken ook in het
bezit van een fjord en verder nog een haflinger en een shet,
leuk ik hoop dat je hem kunt kopen dan , en leuke naam ,okli
ik ben hier ook nieuw ,
ik ben lenny en ben sinds 3weken ook in het
bezit van een fjord en verder nog een haflinger en een shet,
leuk ik hoop dat je hem kunt kopen dan , en leuke naam ,okli

een weekendje weg??
kijk dan eens op www.hoevedester.nl !!
kijk dan eens op www.hoevedester.nl !!
leuk dat je op deze manier kan "snuffelen" aan het hebben van een eigen fjord, super verjaardagscadeautje ook 
Ik ben Claudia en ik ben de trotse bezitster van een bijna 7 jarige merrie: Vera en een 2 jarige ruin: Exel.
Wat betreft dat rustige van een fjord................... vergis je daar niet in hoor, Vera kan behoorlijk racen

Ik ben Claudia en ik ben de trotse bezitster van een bijna 7 jarige merrie: Vera en een 2 jarige ruin: Exel.
Wat betreft dat rustige van een fjord................... vergis je daar niet in hoor, Vera kan behoorlijk racen

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

- Cindy+Uniek
hallo, ik ben cindy, 20 jaar en ik heb een 8-jarige fjordenmerrie (van veulen af aan) genaamd Uniek en die staat op het punt te bevallen van vjostar. Verder heb ik sinds 17 februari dit jaar een bonte kwpn'er van 7 jaar erbij genaamd tricolor.
Veel plezier hier! en ben benieuwd naar okli-foto's!! lekker dat je haar nu 4 daagjes voor jezelf hebt!!
Veel plezier hier! en ben benieuwd naar okli-foto's!! lekker dat je haar nu 4 daagjes voor jezelf hebt!!
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
-