Achjoh, lol met je knol is toch het belangrijkste! En als jullie lol beleven aan lekker buiten crossen dan moet je dat lekker doen. Je rijdt toch voor jezelf en niet voor anderen!
Ik heb toen ik 14 was ook wel eens "Hé waar ga je met die labrador naar toe" naar mijn hoofd geslingerd gekregen (ik reed dus op een fjord even voor de duidelijkheid

). Toen kookte mn bloed eigenlijk ook wel, maar toen ik omkeek om te zien wie het riep was het idd het vervelendste kind van de manege die door papa en mama mooi afgekocht werd met dure pony's en paarden en dus leed aan ernstig aandacht tekort
Wat ook wel grappig is, ik studeer bedrijfskunde met opleidingsvariant paardenhouderij. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik m behoorlijk scheet hoor toen ik voor het eerst naar school moest. Ik dacht, zul je zien dat iedereen hoog in de sport op knotjespaarden rijdt en totaal niks met mij, het fjordenmeisje te maken willen hebben

Het tegendeel was waar, want in de herfstvakantie ging vriendin 1 al mee rijden, en voor de keuringen van komende zomer kan ik zo onderhand wel inschrijflijsten op gaan hangen want iedereen wil mee!
Conclusie: alleen de sneue gevalletjes die gefrustreerd zijn dat hun dure paard niet binnen 3 maanden Z loopt maken dat soort opmerkingen, mensen met liefde voor paarden en paardensport maakt het echt niet uit wat de verpakking van jouw knollie is en hebben gewoon respect voor ieders eigen keuze!