Formulier Startkaart

Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
Plaats reactie
Amber_

Formulier Startkaart

Bericht door Amber_ » di 24 apr 2007, 11:30

Ik heb hem hier liggen, maar sommige dingen kom ik niet uit :o ..

18. Nummer Persoon ?
(*Iedien persoon nog niet geregisteerd is, dient tevens een mutatie formulier personen te worden ingevuld)

(Mijn lidmaatschap bij Rijverening gaat vanaf 1 mei in :j.)

Helemaal onder het gele Formulier staat:
Het mutatieformulier startkaartaanvraag dient duidelijk en volledig te worden in gevuld en te worden voorzien van kopieën van de pagina's met Registratie nummer, de afstammings- en identificatiegegevens en eht transpordernummer zoals opgenomen in het bij het betreffende paard / pony behorden paardenpaspoort !

Wow wat een taal O:)
Komt op erop neer dat ik gewoon alles van het formulier moet invullen, en alleen dat moet op sturen ?
Afbeelding

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Janine
Moderator
Contacteer:

Re: Formulier Startkaart

Bericht door Janine » di 24 apr 2007, 11:48

Mutatie formulier geen idee, bij ons doet de vereniging dat O:)
Persoonsnummer is denk ik het nummer wat je krijgt bij de KNHS maar dat weet ik niet zeker. Bel anders ff naar je rijvereniging of de KNHS!
Amber_ schreef:Helemaal onder het gele Formulier staat:
Het mutatieformulier startkaartaanvraag dient duidelijk en volledig te worden in gevuld en te worden voorzien van kopieën van de pagina's met Registratie nummer, de afstammings- en identificatiegegevens en eht transpordernummer zoals opgenomen in het bij het betreffende paard / pony behorden paardenpaspoort !
Kopie van de 'belangrijke' pagina's uit je paspoort. Heb hem hier niet bij me liggen, maar bij de FJorden staat op iedere pagina de naam en levensnummer (het registratienummer ;) ) Maar mag aannemen dat je dat wel snapte ;)
Amber_

Bericht door Amber_ » di 24 apr 2007, 11:52

Ik heb net gehoord dat ik de eerste 4 Pagina's mee moet sturen met dit Formulier. En dat nummer Persoon het nummer is als je al eerder KHNS gestart bent... Kan dit kloppen ?

Ik heb het ook via rijverening gedaan :j, in de brief staat:
Ik heb je ook aangemeld als lid bij KNHS, ik stuur je hierbij ook een aanvraagformulier voor een startkaart toe. Dit formulier moet je zelf ingevuld naar KHNS sturen.

Dus voor de rest regelen zij dan neem ik aan O:)?

En Fjordy is een Dtje he O:)? 1.43
Afbeelding

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
vosse
Contacteer:

Bericht door vosse » di 24 apr 2007, 12:13

ik moest alleen de eerst weet ik veel paginas kopieeren (tot de aftekeningpagina)

En ik moet doorgeven wat voor coupons ik wil en wedstrijdnaam ofzo

De rest regelt de rijvereniging
Unique
18-05-2001 - 02-05-2008

Mijn nieuwe topper:
Unica, Waterman X Cambridge Cole
Janine
Moderator
Contacteer:

Bericht door Janine » di 24 apr 2007, 12:16

Amber_ schreef:En dat nummer Persoon het nummer is als je al eerder KHNS gestart bent... Kan dit kloppen ?
dat kan zeker kloppen, maar ben je dat ook? Anders heb je dat nummer dus nog niet!

Als je het nummer niet meer hebt moeten ze dat bij de KNHS zo kunnen opzoeken.
Jeempie
Contacteer:

Bericht door Jeempie » di 24 apr 2007, 20:10

Je persoonsnummer is het nummer waaronder jij zelf bij de KNHS bekend bent. Ben je nog niet eerder KNHS lid geweest dan moet je dus een extra mutatieformulier persoonsgegevens invullen.

Verder alle regeltjes invullen van het formulier en de eerste zoveel pagina's van het paardenpaspoort kopieren en meesturen. Als je bij de paarden gaat starten moet je bij de categorie deen D pony invullen maar paard.
Zortin Z1 + 10 alweer! *o/* Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model ! :L :))
Amber_

Bericht door Amber_ » wo 25 apr 2007, 05:16

Jeempie schreef:Je persoonsnummer is het nummer waaronder jij zelf bij de KNHS bekend bent. Ben je nog niet eerder KNHS lid geweest dan moet je dus een extra mutatieformulier persoonsgegevens invullen.

Verder alle regeltjes invullen van het formulier en de eerste zoveel pagina's van het paardenpaspoort kopieren en meesturen. Als je bij de paarden gaat starten moet je bij de categorie deen D pony invullen maar paard.
Maar dat extra mutatieformulier persoongegevens ? Is dat het gele formulier ? O:)

Ik start dit jaar nog ponys :j, dus dat schilt !
Afbeelding

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Vera

Bericht door Vera » wo 25 apr 2007, 05:22

als je er niet uitkomt stuur je mar een pb.

Ik heb de lijst met verklaringen hoe je hem in moet vullen, maar die moet ik dan scanen en naar je mailen.

Je kan ook even aan de vereniging een kopietje vragen, doe ik er altijd automatisch bij als iemand een startkaart aanvraagt.

Je persoonnummer is (zie tjeempie) het nummer waaronder je bij de knhs bekend bent. (niet te verwarren met het combinatienummer) Als je dus nooit een startkaart hebt gehad kan het zijn dat je dat nog niet hebt, maar dat moet je even bij je vereninging navragen, veel vereningingen hebben hun leden namelijk wel aangemeld bij de knhs.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Kelly

Bericht door Kelly » wo 25 apr 2007, 05:26

Als je bij de pony's start moet Fjordy wel officieel gemeten worden :j
:L Taco :L Adorno :L Perla :L Gylfi :L
Amber_

Bericht door Amber_ » wo 25 apr 2007, 05:40

Als het goed is, staat dit in zijn paspoort dat is toch goed ?

Mocht dit nog niet in zijn paspoort staan, moet het dan gewoon door een DA laten doen ?
En in zijn paspoort laten zetten ?
Afbeelding

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
ulljon

Bericht door ulljon » wo 25 apr 2007, 07:19

Pony's moeten ieder jaar gemeten worden tot ze 8 jaar zijn geloof ik. Je moet je meetbriefje meesturen. Dit moet gebeuren door een officiele ponymeter
Ulljon M1 + 13 -> M2 startgerechtigd
Marijke_

Bericht door Marijke_ » wo 25 apr 2007, 09:18

Bij mij is er destijds iemand bij stal langs gekomen om te meten. Voor mij was dat toen nog een mazzeltje want het stamboek had hem E-pony gemeten en via het officiele meten was hij maar 1.44 (kon ik bij de D'tjes meespringen :D ). Ook die informatie kan je van je rijvereniging krijgen.
Morgan!! :L
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
Cindy+Uniek

Bericht door Cindy+Uniek » wo 25 apr 2007, 09:20

wat raar dat je dat zelf moet invullen......
normaal gesproken doet de vereniging waarvoor jij gaat starten dat invullen en hoef jij alleen maar kopietjes te maken van het paspoort van je paard en regelen zij de rest......
ik zou toch je rijvereniging maar s bellen?!?!
succes!!!
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
Janine
Moderator
Contacteer:

Bericht door Janine » wo 25 apr 2007, 10:08

Cindy, dat verschilt erg per vereninging! De ene vereninging houdt alles zelf in de hand, de andere heeft geen zin en laat het de aanvrager zelf doen ;)
~mirjam~

Bericht door ~mirjam~ » wo 25 apr 2007, 10:40

Ik denk dat het verstandigste is om contact op te nemen met de verenigings secretaresse en samen het formulier in te vullen.
Dit scheelt een hoop trammelant. Want als het niet goed of niet correct ingevuld is krijg je terug van de KNHS en duurt het alleen maar langer voor je je startkaart binnen hebt.

Zij/hij kan je ook inlichtingen geven over het meten enz.
Plaats reactie