Dagverslagje

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Esther

Bericht door Esther » zo 22 apr 2007, 17:07

Ik was vanmorgen om tien uur uit bed en na anderhalf uur begon ik weer helemaal in te storten, dus ben ik er maar weer ingekropen.. tot half vier..
Gaat nu wel weer gelukkig..

Ik was ook wel blij dat ik een pet op had gedaan, toch had ik erna wel een ontzettend gloeihoofd..

Annabel had na de hk ook een zonnesteek, dus toen ze van Anton af kwam heb ik haar en Mieke direct maar wat te drinken gebracht, toen ik zelf weg kon uiteraard..
Loop Annabel ook nog wel eens met water achterna, hier drink maar wat..
Zij verbied mij te gaan rijden met gekneusde ribben, nou dan verplicht ik haar om te drinken..
:D

Ja, en Claudia had Bavo echt leuk gedaan.. Met haar cowboy magic!! Ik ga ook een tube bestellen!!
Barth zei immers ook wel dat Tea het wel kon gebruiken..

Was Nina nu de fjord die ik zo vreselijk op Jeskim vond lijken??
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Claudje

Bericht door Claudje » zo 22 apr 2007, 18:01

Bella schreef:@Claudia: haha was wel mooi dat jij Bavo (reinar x veriena) deed. Die kent niet zo heel veel en is in het land echt het baasje. Maar dat hoorde je geloof ik ook nog wel, dat ik al tegen Patricia (eigenaresse) zei dat je m mooi even paar keer op zn nummer zette en hij er nu weer goed uit zag! Ze stond er zelf wel even helemaal van te kijken hoe goed die er nu weer uit zag.
Hihi, hij was hee lief hoor, echt een schatje :j Hij was wel een beetje bang bij zijn hoofd eerst,
maar dat was ook snel weer over. Hij ging wel twee keer op mijn voet staan, maar daar kijk
ik niet zo van op, hij was duidelijk niet veel in handen geweest :D Toen gaf ik even een brul
en toen was het ook goed! Zijn staart zat vol met van die kleine soort dennenappeltjes, dus
ik heb hem weer heel mooi gemaakt met mijn wonderspul. Barth stond wel even te kijken,
wow echt apart 8-) Nu ben ik wel een beetje trots (op mezelf, hihi, het was nogal een uitdaging!)
:L Caylinn Mae (Stedjeblakken x Sebastian) :L

Afbeelding

Ereplaatsje voor :+: Ullwinn (v. Halldor) en Marga (v. Sebastian) :+:
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » zo 22 apr 2007, 18:24

Wat voor wonderspul is dat dan? O:)

En wel handig ja. Ze staan daar achter echt in een klein stukje natuurgebied (echt prachtig om even doorheen te lopen, gras bomen riet water, alles en dat in zo'n klein stukje. Dan weet je weer even waarom wanneperveen zo heerlijk is! Alleen die bolletjes zijn echt een crime. Zo'n struik stond vroeger ook naast de bak...gelukkig is die weg (scheelt ook een hoop voorplukken sindsdien).

@Esther: Jazeker was dat Nina!
Geluk is de vrucht van intens werk
Esther

Bericht door Esther » zo 22 apr 2007, 18:28

Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
love_timmie

Bericht door love_timmie » zo 22 apr 2007, 21:10

Ik vond het ook echt een hele leuke dag. De hengstenshow was echt mooi.
Dat sommige een zonnesteek opgelopen hebben is niet zo gek, zon was echt fel! Had er zelf geen last van alleen een vuurrood hoofd 8)7
Timon ♥
Venita ♥
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » ma 23 apr 2007, 07:17

Oeh dat klinkt mooi spul...als je dat gaat halen Es, mag je voor mij ook wel 1 meenemen/bestellen! Sas heeft last van droog en breekbaar haar namelijk O:)
Nicole
Moderator

Bericht door Nicole » ma 23 apr 2007, 07:33

Ik leef ook weer! Het was echt een mega geslaagde dag! Alle voorbereidingen was het waard!
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
nina1993

Bericht door nina1993 » ma 23 apr 2007, 08:49

Esther: Het was inderdaad Nina die je er zo op vond lijken. Ik heb Jeskim ook nog wel gezien. Eigenlijk direct toen we aankwamen lopen maakte ik tegen Daphne de opmerking: Is dat Jeskim niet? Later bleek dat dus wel te kloppen.
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Claudje

Bericht door Claudje » ma 23 apr 2007, 09:41

Cowboy Magic Detangler and Shine om precies te zijn :D Ik kan het iedereen aanraden!
:L Caylinn Mae (Stedjeblakken x Sebastian) :L

Afbeelding

Ereplaatsje voor :+: Ullwinn (v. Halldor) en Marga (v. Sebastian) :+:
Esther

Bericht door Esther » ma 23 apr 2007, 11:39

Hoe kun je Jeskim ook missen, een klein dikzakje, heel erg wit en met een enorme bos Tina Turner manen!!
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
DaphneT

Bericht door DaphneT » ma 23 apr 2007, 11:43

Hihi, ja Jeskim was wel te herkennen. Hopelijk kan ze het een beetje met Arwen vinden daar in de wei!
Maar vond het ook een geslaagde dag en de hengstenshow zeker de moeite waard! Hadden jullie mooi voor elkaar zo! En was ook zeker onder de indruk van Ansgar!!! Wat een beweging zit daar in zeg!
Julie
Contacteer:

Bericht door Julie » ma 23 apr 2007, 14:11

Ik vond het ook een geslaagde dag! Was erg leuk! De hengstenshow was uiteraard t mooiste! Toen Ansgar aan de beurt was, kreeg ik ook een beetje kippenvel! We hadden heerlijk weer erbij, dus wat wil je nog meer!:) Zeker voor herhaling vatbaar!
! *Live for the moment* ! B + 10!
Esther

Bericht door Esther » ma 23 apr 2007, 14:54

Ik zat wel vreselijk te knoeien met die muziek.. Ik had twee cd spelers en die kon je zeg maar overswitchen met een paneeltje..
Ik dacht op een gegeven moment echt dat ik gek werd, bleek dat de nummers van de kraken en star wars op beide cd's stonden.. Ik snapt e op een gegeven moment echt niet meer hoe het nu kon dat ik de ene hoorde terwijl ik de andere aan had staan..

Natuurlijk kwam ik er op het einde van de middag achter dat die nummers dus op beide cd's stonden.. Ik was echt helemaal in de war!! :o?
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » ma 23 apr 2007, 16:44

Sorry es, haha lekker handig he. Had eerst MP3 gebrand en bedacht me toen pas dat ik eigenlijk niet wist of de dvd-speler dat kon lezen. Uiteindelijk wel dus!

Enne Arwen vermaakt zich wel in het land, evenals Jeskim, die vandaag dr halster alweer kwijt was. Superkleur die roze! Makkelijk vindbaar!
Esther

Bericht door Esther » di 24 apr 2007, 00:19

Was Jes haar halster kwijt... Meestal laat ze dat soort acties aan Bente over!!
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Plaats reactie