Jeskim bij Bart.

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Esther

Jeskim bij Bart.

Bericht door Esther » di 17 apr 2007, 02:24

Gisteren ben ik voor het eerst weer aan het werk gegaan bij Bart. Vooral licht werk.
Aangekomen zag ik dat mijn eigen meissie lekker in de bak stond te genieten van een beetje kuil. Ze herkende me meteen en kwam bij het hek staan, na even te hebben geknuffeld liep ze weg richting een emmer en ging daar zo rustig bijstaan, ik dacht wat doet ze nu weer..
Eerst keek ze naar de emmer en daarna ging ze mij aan staan kijken.. Tja emmer leeg en dorst.. Kon ze het nog duidelijker zeggen, hihi..

Emmer gevuld en die dronk ze ineen keer leeg.. Tja nog maar een emmer halen, nou daar even in roeren met de neus en dat hoefde ze niet meer..

Bart kwam eraan en zei dat is geen drinker die van jouw.. Een halve emmer, dan heeft ze wel genoeg gehad en wil ze niet meer, ik: oh ze heeft net in één teug een emmer leeggedronken.. Blijkbaar wil ze dus door haar eigen mens worden gedrenkt.. Voeren maakt geloof ik niet uit, maar dat is fjord eigen..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » di 17 apr 2007, 09:25

Het is inderdaad wel eentje haha, zondag met die hitte vond ze ook een half emmertje genoeg. Echt om ons over te verbazen. Maar ze wou wel even over dr koppie gerost worden.

En ze was flauw, heeeeel flauw. Bij de lantaarnpaal staan even alle hengsten aan kijken die natuurlijk allemaal tegen elkaar op brulden en mevrouw maar zeiken :P
Geluk is de vrucht van intens werk
Ziggy

Bericht door Ziggy » di 17 apr 2007, 10:03

Bella schreef:Het is inderdaad wel eentje haha, zondag met die hitte vond ze ook een half emmertje genoeg. Echt om ons over te verbazen. Maar ze wou wel even over dr koppie gerost worden.

En ze was flauw, heeeeel flauw. Bij de lantaarnpaal staan even alle hengsten aan kijken die natuurlijk allemaal tegen elkaar op brulden en mevrouw maar zeiken :P
wat een sl*tje joh :D
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Esther

Bericht door Esther » di 17 apr 2007, 11:33

Nou, ik heb mij ook nog wel even verbaast over hoeveel herrie die hengsten kunnen maken.. Ik dacht wel als me moeder het zou horen mocht ik daar niet meer komen, hihi..

Maar het zijn vooral Ansgar op zijn nieuwe plekkie en jawel, Zero.. Hihi..
Maar ja, dan gaan de anderen natuurlijk wel meedoen..

Behoorlijk sletje inderdaad.. 8)7
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Mieke

Bericht door Mieke » di 17 apr 2007, 12:17

Nou, bij mij heeft ze gisterochtend anders ook 2 hele emmers opgedronken, en een derde he tactisch leeggegooid hehe, maar het was dan ook wel erg warmpjes!!
Ctje :)
Julie
Contacteer:

Bericht door Julie » vr 20 apr 2007, 14:48

T blijft ook een mooie merrie:P haha...wel beter dat ze nu bij Bart staat! kan je haar makkelijker rijden, wanneer je bij Bart bezig bent;)
! *Live for the moment* ! B + 10!
Plaats reactie