Anca gemeten
-
Anca gemeten
Vanavond zijn we even naar de paardjes geweest. Leo en ik waren allebei nogal moe, maar ik moest Ronan zijn voeten doen en hij had zijn poeder ook niet gehad.
Ik heb zijn voeten eerst met groene zeep gewassen en Leo heeft ze allebei staan poetsen. Terwijl ze zo langs elkaar stonden, voelde ik me toch rijk!!! En toen bedacht ik dat Anca toch wel gegroeid was. We hebben ze vorig jaar gemeten en toen was ze 1.43. Dus Leo een lat met een lijmtang eraan erlangs gezet en toen ongeveer de hoogte gepakt. Dit later met een cm opgemeten en toen was ze 1.45m. Ik dacht wel een mooie maat voor een merrie van 3 jaar niet dan?
Ik heb zijn voeten eerst met groene zeep gewassen en Leo heeft ze allebei staan poetsen. Terwijl ze zo langs elkaar stonden, voelde ik me toch rijk!!! En toen bedacht ik dat Anca toch wel gegroeid was. We hebben ze vorig jaar gemeten en toen was ze 1.43. Dus Leo een lat met een lijmtang eraan erlangs gezet en toen ongeveer de hoogte gepakt. Dit later met een cm opgemeten en toen was ze 1.45m. Ik dacht wel een mooie maat voor een merrie van 3 jaar niet dan?
-
@Yvette, nee, zeker gezien dat moedertje 1.41 m was. En onze Anca is nog wat van het rondere type. Ik vind het ook een mooie maat. Als ze groter wordt, kan de verhouding uit elkaar getrokken worden. Al zal ik toch moeten wennen. Ik ben mijn 1.50m van Ronan gewend, dus ben nu iets vlugger op de grond. Maar ach, dat went ook.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend