Dit jaar `moeten` Yanneke+veulen en Sally+veulen sowieso ivm de veulens. Ook willen we Zjanthi graag weer voorbrengen. Nu alleen dus het probleem: Yanneke, Sally en Zjanthi lopen alledrie in de categorie merries zonder predikaat. Vinden jullie het dan wijs om alledrie de merries naar de zelfde keuring te laten gaan? Qua vervoer is dat namelijk geen probleem, en zo ben je wel in 1 dag klaar. Wel een drukke dag dan, maar in principe hebben we ook genoeg mensen die voor kunnen brengen en op de veulens kunnen letten. Aan de andere kant, dan lopen de merries natuurlijk wel tegen elkaar. Tuurlijk zal de beste altijd voorop lopen en de slechtste achteraan, en als het goed is krijgen ze toch wel de punten die ze verdienen. Maar toch ben ik nog in twijfel...
In principe vind ik Spoordonk altijd wel een fijne en leuke keuring. Wel heftige competitie, maar dat houdt het ook spannend natuurlijk! Spoordonk komt ons qua datum (11 augustus) ook erg goed uit. Andere keuringen zijn bovendien ook weer een stuk verder weg (ver weg vind ik namelijk voor de veulens geen optie

Dus nu de vraag, wat zouden jullie doen in mijn situatie? Met de drie merries en twee veulens naar Spoordonk wat dus inhoudt dat de merries in dezelfde rubriek uitkomen? Of het wat meer spreiden, en dus twee of zelfs drie keuringen bezoeken? Of zouden jullie het af laten hangen van de kwaliteit van de veulens? Ik ben in iig in twijfel, help!