Tja, de titel zegt het al. Heb de afgelopen weken alleen maar pech gehad!
Het begon op stal. Alles liep buiten behalve Bjorn

, die mocht niet naar buiten want ze waren bang dat hij weer door de meidoornhaag zou gaan net als vorig jaar (de opening is nog niet goed bijgetrokken). Dus ik denken en had een hele simpele oplossing

. 3 meter voor de heg paaltjes met stroom, kan de rest ook nog gewoon het land uit. Op stal doorgegeven of het goed was en lekker aan het prutsen geweest. Kom ik een paar dagen later 's avonds op stal, wordt me verteld dat ik mijn paard beter op had moeten voeden, hij is tussen de draden door gegaan en stond bij hun op het gazon (moest er wel om lachen stiekem). Dus gezegd: tja, dan zal de stroom er wel af zijn geweest (dat heeft hij meteen door).Toen het volgende, de rest liep in de wei en Bjorn in de paddock. De stal eigenaar wou Bjorn voeren, maar werd volgens haar aangevallen. Hij zou de kont toe gedraaid hebben en gericht geslagen te hebben. Bij haar man zou hij dit ook geflikt hebben (jaja). Dus als het zo door zou gaan zou hij niks meer te eten krijgen (wat ze wel verplicht zijn). Waarom zou Bjorn gericht naar hun uithalen als hij dat bij ieder ander (mijn ouders,vrienden, mij e.d.) niet doet?????? Volgens mij is het verzonnen. Sinds maandag is mijn pc gecrashed, doet helemaal niks meer, zit nu bij een vriendin achter de pc. 2 dagen later krijg ik te horen dat hij hun dochter van 10 aangevlogen zou hebben met voeren. Ook daar geloof ik niks van, ze is als de dood voor Bjorn en komt er echt niet bij in de paddock. Ze voert hem altijd hooi via het gazon. Dus Bjorn stond op de wei (yes), maar kon neuzen met de rest en dat was de reden dat hij in de paddock moest blijven. Gesprek met de stal eigenaar gehad over het hoe en wat en ze heeft me een keus gesteld. Of castreren of een andere stalling zoeken. Heb gezegd dat ik er over na zou denken (die hengst die ze zelf hebben is echt een draak van een beest, zijn ze zelf bang voor) Heb heel wat afgehuild en wist het allemaal niet, hij loopt zo braaf mee en is zo lief voor iedereen. Heb er met een vriendin over gehad (zij gelooft het ook niet) en moest langskomen om haar nieuwe paard te bekijken. Die muts heeft haar staleigenaar gebelt en hij zei dat ik idd maar mee moest komen. Heb hem uitgelegd wat de bedoeling is en of dat mogelijk is. Bjorn kan daarheen, maar moest eerst alles goed regelen en nakijken omdat het in Duitsland is. Bijna alles is geregeld, straks weer met die vriendin naar Duitsland de laatste dingen door spreken en waarschijnlijk gaat hij volgend weekend daar heen en anders het weekend daarop. Lekker met nog een jonge hengst het land op.
Zo komt gelukkig alles toch nog op zijn pootjes terrecht

. Maar wanneer de pc het doet is de vraag.
Sorry voor dit lange verhaal, maar moest het ff kwijt.