Ja, het staat een beetje stil hier!!!
Nu ik Bente weer wat vaker uit het land haal valt het me op dat ze toch redelijk is opgevoed, hoe heb ik dat??
Vandaag was ik haar ook weer even aan het borstelen, oftwel met een zweetmes met ribbels de losse haren eruit zien te krijgen en ze doet sommige dingen zo goed, helaas is stilstaan daar geen van..
Ik heb haar staart even ingesprayd met antiklit, ze schrok alleen even toen de fles kapot uit mijn handen viel, maar goed.. Ze vind borstelen heerlijk, ik mag haar hoefjes optillen, ze loopt netje mee en ook de waterslang, die ze al heel lang niet heeft gezien was niets om je druk over te maken, alleen even over de hoefjes houden om te kijken of ze het nog wist, ze wilde zelfs graag even uit de slang drinken..
Stilstaan is nog wel een issue en ook wil ze soms wel erg traag meelopen, vooral bij de anderen vandaan..
Ook staat ze nog wel te schrapen als ze moet wachten, maar verder is het gewoon zo'n lieverd.. Het zal wel moeilijk worden als ze weg gaat, maar ik heb de tijd..
Ze staat wel te koop, op zich, maar we hebben nog genoeg ruimte om haar te houden en ik heb geen haast, over twee jaar mag ook nog, maar als er iemand langskomt die haar een superhuis kan bieden, die er wat mee gaat doen, dan gaat ze..
Ik vind het ook zo fijn dat ze goed met andere paarden kan, is eigenlijk bij geen een van mij paarden een probleem geweest en ze kan het zelfs redelijk vinden met Tea, die erg dominant is.. Ook kon ze het goed vinden met Jennefer, KWPN, Bianca, de shet e.d.
Ik heb toch het gevoel dat ik het goed heb gedaan..

Vergeet ik bijna de foto.. Oh, haar kont is wel een beetje gegroeid t.o.v. de rest van haar lichaam, ze is in de groei..