Jaarlingtopic deel 2
Ga het even proberen.. De jaarlingen die zaterdag 21 april te bewonderen zijn.. Ik wet alleen niet of ik wel weer de goede foto bij de naam kan vinden, maar ga een poging doen..
Nou, ja deze lijkt me duidelijk.. Cai!!

Ckeivik, Anton x Hanneke (v. Toddy).

Cigir, Anton x Sigrit (v. Lenngard).

Cos, Anton x Josje (v. Toddy)

Chique, Timor x Tatum (v. Tunar)

Ciska, Timor x Yarra (v.Ramiro)

Minder mooie foto, maar dit is Cariena, Timor x Wolly (v.Anton)

Ché, Timor x Lieker (v. Brusvein)

Cambrecht, Reinar x Brechje (v. Normann).

Over deze twijfel ik.. Cural, Sven x Ura (v. Lenngard)
Twijfel was gegrond, het was Cos, denk ik.. hihi..
En dan nog een waarvan ik de naam nog niet weet, volgens Annbel is het een Reinar..

Ik moet wel echt erbij zeggen onder voorbehoud, want als je ze niet goed kent lijken ze allemaal op elkaar, hihi..
Is Cos en Cural nou toch dezelfde??
Nou, ja deze lijkt me duidelijk.. Cai!!

Ckeivik, Anton x Hanneke (v. Toddy).

Cigir, Anton x Sigrit (v. Lenngard).

Cos, Anton x Josje (v. Toddy)

Chique, Timor x Tatum (v. Tunar)

Ciska, Timor x Yarra (v.Ramiro)

Minder mooie foto, maar dit is Cariena, Timor x Wolly (v.Anton)

Ché, Timor x Lieker (v. Brusvein)

Cambrecht, Reinar x Brechje (v. Normann).

Over deze twijfel ik.. Cural, Sven x Ura (v. Lenngard)
Twijfel was gegrond, het was Cos, denk ik.. hihi..
En dan nog een waarvan ik de naam nog niet weet, volgens Annbel is het een Reinar..

Ik moet wel echt erbij zeggen onder voorbehoud, want als je ze niet goed kent lijken ze allemaal op elkaar, hihi..
Is Cos en Cural nou toch dezelfde??
Laatst gewijzigd door Esther op wo 11 apr 2007, 18:10, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
eehm Es is die laatste niet Cambrecht opnieuw weer??
(zijn namelijk precies dezelfde foto's, hehe). Maar het is zo via de foto best pittig. Als ik voor de stal sta herken ik ze redelijk snel (ik haal ze ook nog af en toe wel door elkaar). En volgensmij zijn op de foto Cos en die Sven ook hetzelfde, het is dus op beide foto's Cos of op beide foto's die Sven. Maar ik weet het niet 100% zeker.
(zit hier een beetje wondjes te vergelijken
)
Wat hebben we toch maar weer geluk met Cai, die ten eerste op zijn eigen naam reageert (al reageren al die anderen ook wel als je Cai roept), maar ook gewoon zo makkelijk herkenbaar is.
En Ché, man wat lijkt ie zo op z'n vader.
@ Reinou: Hij wou Cambrecht een tijdje geleden nog wel hengst laten, maar of dat nog steeds zo is?? (van mij hoeft het niet zo hard)

Wat hebben we toch maar weer geluk met Cai, die ten eerste op zijn eigen naam reageert (al reageren al die anderen ook wel als je Cai roept), maar ook gewoon zo makkelijk herkenbaar is.
En Ché, man wat lijkt ie zo op z'n vader.
@ Reinou: Hij wou Cambrecht een tijdje geleden nog wel hengst laten, maar of dat nog steeds zo is?? (van mij hoeft het niet zo hard)
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Norvyn
De laatste foto is aangepast, ze lijken ook best op elkaar en heb gewoon niet goed gekeken.. Die laatste staat in de eerste box zeg maar..
Cural is de Sven overigens en ik zat ook al te twijfelen of het niet dezelfde was.. Ik ga eens even kijken of ik nog een andere heb..
Damn, je hebt gelijk het is dezelfde, hihi..
Nou dan de andere foto's er maar even bij trekken.. Het is inderdaad op alle foto's dezelfde.. Ik neem dan aan dat het Cos is, die heb ik heel vaak op de foto en maar bij eentje zeiden jullie dat het Cural was, dus dan is dat ook Cos.. Moet ik dus nog even een foto van Cural en een mooiere van Cariena..
De Cigir foto vond ik zelf ook wel heel goed gelukt.. En Che heeft gewoon een apart bekkie..
Cural is de Sven overigens en ik zat ook al te twijfelen of het niet dezelfde was.. Ik ga eens even kijken of ik nog een andere heb..
Damn, je hebt gelijk het is dezelfde, hihi..
Nou dan de andere foto's er maar even bij trekken.. Het is inderdaad op alle foto's dezelfde.. Ik neem dan aan dat het Cos is, die heb ik heel vaak op de foto en maar bij eentje zeiden jullie dat het Cural was, dus dan is dat ook Cos.. Moet ik dus nog even een foto van Cural en een mooiere van Cariena..

De Cigir foto vond ik zelf ook wel heel goed gelukt.. En Che heeft gewoon een apart bekkie..
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
die je nu als laatste hebt, is volgensmij inderdaad een Reinar. Maar van welke moeder?? Ik moest ook wel even kijken hoor of het nou wel dezelfde waren ( bij cos en cural) maar die zijn ook zo moeilijk te herkennen. Vooral zo op de foto. Sigir heeft er ook gewoon een erg leuk koppie op zitten. 

Giel
Norvyn
Norvyn
Hier ook ! (*Oke Absoluut geen Uls ) Maar ik kan hem gewoon Plukken !Yoline schreef:Cajra is echt zooooo aan het verharen nuDe klitten hangen in haar vacht
Ze is bijna ulsblakke hihi.

En hij vind het heerlijk ! Haha, en dan met die lip so omhoog MafKees

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Hay is niet bepaald erg aan het verharen
wel heel erg aan het zweten!
Ik ging net ff kijken, hij had het drinksysteem al helemaal door (trots op mn slimme mannetje
)
Was natuurlijk weer aan het klieren met Hil, en die arme Findus stond er maar bij voor niks, had er echt medelijden mee
Toen ik aankwam kon er net ff een lebber op mn t-shirt vanaf en toen ging hij verder klieren, niks aandacht voor baasje, en toen ik dan maar wegging kwam hij naar het hek gegaloppeerd met zo'n hinnik "Ga je nu al?" Dat bekkie dan! Helemaal geweldig

Ik ging net ff kijken, hij had het drinksysteem al helemaal door (trots op mn slimme mannetje

Was natuurlijk weer aan het klieren met Hil, en die arme Findus stond er maar bij voor niks, had er echt medelijden mee
Toen ik aankwam kon er net ff een lebber op mn t-shirt vanaf en toen ging hij verder klieren, niks aandacht voor baasje, en toen ik dan maar wegging kwam hij naar het hek gegaloppeerd met zo'n hinnik "Ga je nu al?" Dat bekkie dan! Helemaal geweldig

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Cajra staat weer thuis 
Ze had de gang er wel in, pfff, moest echt m'n best doen om haar bij me te houden
Er was ook zoveel engs, een maaimachine, 2 shetjes, 2 blaffende honden. Ze wist het even niet meer...maar we zijn heel thuis gekomen gelukkig!
Annelisa was helemaal gelukkig met haar kleine vriendinnetje. Alleen Cajra snapte de ophef niet zo, gek dier. Toen Woudina en Yli later erbij kwamen, vlogen ze als gekken door het land. Echt een geweldig gezicht!

Ze had de gang er wel in, pfff, moest echt m'n best doen om haar bij me te houden

Annelisa was helemaal gelukkig met haar kleine vriendinnetje. Alleen Cajra snapte de ophef niet zo, gek dier. Toen Woudina en Yli later erbij kwamen, vlogen ze als gekken door het land. Echt een geweldig gezicht!

De groep is dus weer compleet daar in Harkema?
Cai hier staat weer netjes op zn hoefjes. Ze werden toch wat lang, dus vandaag tang erbij en even netjes bijgewerkt. Meneer zelf vond het maar spannend, maar was verder wel braaf (alleen toen er auto + boot achter zn gat langs kwam was ie even van zn apro).
Zal binnenkort al de heren eens ontdoen van het overtollige haar (incl. manen).
Cai hier staat weer netjes op zn hoefjes. Ze werden toch wat lang, dus vandaag tang erbij en even netjes bijgewerkt. Meneer zelf vond het maar spannend, maar was verder wel braaf (alleen toen er auto + boot achter zn gat langs kwam was ie even van zn apro).
Zal binnenkort al de heren eens ontdoen van het overtollige haar (incl. manen).
Geluk is de vrucht van intens werk
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Ja ze staan weer gezellig met z'n allen in de wei
Blijft voorlopig ook wel zo.
Donderdag komt bij ons de smid, ben benieuwd wat Cajra ervan gaat vinden
De manen mogen idd. wel eens kortgewiekt worden daar
Cajra ga ik donderdag knippen, een poging doen tot wit korter knippen. Ben benieuwd, hoort ze er wel weer bij iig...

Donderdag komt bij ons de smid, ben benieuwd wat Cajra ervan gaat vinden

De manen mogen idd. wel eens kortgewiekt worden daar

Nou succes met de heren Annabel, hihi.. Nee geintje, ik help je wel..
Ik heb nu ook zo'n heerlijke krabber, dus we kunnen synchroon werken..
Maar de manen gaan er toch af?
Zou op zich wel gaaf zijn overigens, een gra veulen met een superblonde voorpluk, hihi..
Ik heb nu ook zo'n heerlijke krabber, dus we kunnen synchroon werken..
Maar de manen gaan er toch af?
Zou op zich wel gaaf zijn overigens, een gra veulen met een superblonde voorpluk, hihi..
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- Mieke_Cunna
- Contacteer:
Ben helemaal proud op mij fjordje 
Vandaag heeft ze voor het eerst alle 4 de voetjes zonder problemen opgetild.
Heb aardig wat blauwe plekken op me benen staan maar dit was echt een pleister op de wond.
Gisteren ben ik op de foto gezet met cunna, echt hele leuke foto's zijn dat geworden ga ze deze week nog wel een keer plaatsen.
Succes annabel, dat word wel wat hihi.

Vandaag heeft ze voor het eerst alle 4 de voetjes zonder problemen opgetild.
Heb aardig wat blauwe plekken op me benen staan maar dit was echt een pleister op de wond.
Gisteren ben ik op de foto gezet met cunna, echt hele leuke foto's zijn dat geworden ga ze deze week nog wel een keer plaatsen.
Succes annabel, dat word wel wat hihi.