Fjordenboekje is er!
er staat in het boekje 2007, zoals reinou ook zegt...Bella schreef:Drange Rolv heeft nog 1 jaar bij mijn weten.
Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
Ik bekijk het boekje morgen denk ik, en anders vrijdag.. maar zo te lezen mis ik niks 
Hoewel ik erg benieuwd ben naar de advertentie die Annabel heeft gemaakt!
Maar leuk, Bjorkmann naar Heemstede, misschien dat Mop daar één van de fjorden heen brengt?

Hoewel ik erg benieuwd ben naar de advertentie die Annabel heeft gemaakt!

Maar leuk, Bjorkmann naar Heemstede, misschien dat Mop daar één van de fjorden heen brengt?

Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com! 
Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!

Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!
Ik vind dat er ontzettend veel domme fouten in het boekje staan.
Ten eerste, Timor die als 3 jarige met succes op de hk is? Timor is van 1998, 2004 was het eerste jaar dat de veulentjes kwamen. Dus hij is nooit als 3 jarige goedgekeurd. Die is er de eerste keer niet eens doorgekomen, het jaar daarop pas. Hij was in Belgie al wel goedgekeurd maar kwam er hier niet door.
ten tweede, wolly die al ster is en Yvon als merrie (wat esther ookal zei)
ten derde veel fouten met namen
Zizoran staat trouwens niet tussen de lijst van hengsten die nog een afstammelingenonderzoek moeten ondergaan.
Compimenten voor Annabel, prachtige advertentie, springt er echt uit!
Bij de ad van Nijend vind ik het jammer dat er alleen maar hoofdfoto's staan.
Oja, Nicole.. misschien handig om te weten of er ook nog kosten aan de knipdag verbonden zijn, staat ook niet in de advertentie, wel 2 keer hetzelfde email adres
Verder vind ik het jammer dat ze precies hetzelfde stukje uit de pk hebben gebruikt voor het artikel over bestgaand voor de kar. Had op zn minst een foto bij gemogen
Ten eerste, Timor die als 3 jarige met succes op de hk is? Timor is van 1998, 2004 was het eerste jaar dat de veulentjes kwamen. Dus hij is nooit als 3 jarige goedgekeurd. Die is er de eerste keer niet eens doorgekomen, het jaar daarop pas. Hij was in Belgie al wel goedgekeurd maar kwam er hier niet door.
ten tweede, wolly die al ster is en Yvon als merrie (wat esther ookal zei)
ten derde veel fouten met namen
Zizoran staat trouwens niet tussen de lijst van hengsten die nog een afstammelingenonderzoek moeten ondergaan.
Compimenten voor Annabel, prachtige advertentie, springt er echt uit!
Bij de ad van Nijend vind ik het jammer dat er alleen maar hoofdfoto's staan.
Oja, Nicole.. misschien handig om te weten of er ook nog kosten aan de knipdag verbonden zijn, staat ook niet in de advertentie, wel 2 keer hetzelfde email adres

Verder vind ik het jammer dat ze precies hetzelfde stukje uit de pk hebben gebruikt voor het artikel over bestgaand voor de kar. Had op zn minst een foto bij gemogen

Ctje 

haha ja dat had ik ook al... ik ben ooit gebeld door de paardenkrant over de behendigheid en kwam nu m'n verhaaltje tegen in het fjordenboekje... begon al te denken dat ik zelf een beetje in de war wasMiekjuh schreef:Verder vind ik het jammer dat ze precies hetzelfde stukje uit de pk hebben gebruikt voor het artikel over bestgaand voor de kar. Had op zn minst een foto bij gemogen

Don't believe everything you think
Ze zetten toch wel vaker een stukje uit een landelijk blad in het krantje, als het maar over fjorden gaat. Ik lees de PK niet en vind het dan toch wel grappig om eens te lezen.Lies schreef:haha ja dat had ik ook al... ik ben ooit gebeld door de paardenkrant over de behendigheid en kwam nu m'n verhaaltje tegen in het fjordenboekje... begon al te denken dat ik zelf een beetje in de war wasMiekjuh schreef:Verder vind ik het jammer dat ze precies hetzelfde stukje uit de pk hebben gebruikt voor het artikel over bestgaand voor de kar. Had op zn minst een foto bij gemogen
Ohw oke, dat wist ik niet!Bella schreef:Dan klopt het ook toch?jessica schreef: er staat in het boekje 2007, zoals reinou ook zegt...
Timor moest 2006
Dus dan weten we volgend jaar pas of hij erdoor is of niet?
Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
Heb je niet eens mijn fout gezien mieke
UW merrie
Die ga ik never nooit meer vergeten volgens mij hahaha
En er zitten GEEN kosten aan de knipdag (op kosten voor eten en drinken na, indien dit gekocht wordt). Was eigenlijk beetje foutje van ons. Die 2x emailadres bij mijn weten niet.
@Jessica; Inderdaad!
UW merrie

Die ga ik never nooit meer vergeten volgens mij hahaha
En er zitten GEEN kosten aan de knipdag (op kosten voor eten en drinken na, indien dit gekocht wordt). Was eigenlijk beetje foutje van ons. Die 2x emailadres bij mijn weten niet.
@Jessica; Inderdaad!
Geluk is de vrucht van intens werk
Nou zijn er toch twee foutjes aan mijn neus voorbij gegaan.. Die U i.p.v. UW.. het valt mij wel vaak op als er weer eens jou i.p.v. jouw staat, maar dit heb ik over het hoofd gezien..
En ik wilde al zeggen, maar Zizoran staat er wel tussen, maar inderdaad, is me helemaal niet opgevallen dat hij mist, of het is niet tot me doorgedrongen in ieder geval..
Er staan inderdaad wel een aantal storende foutjes in moet ik zeggen..
En ik wilde al zeggen, maar Zizoran staat er wel tussen, maar inderdaad, is me helemaal niet opgevallen dat hij mist, of het is niet tot me doorgedrongen in ieder geval..
Er staan inderdaad wel een aantal storende foutjes in moet ik zeggen..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Ook ik heb het boekje gelezen. Mooie advertentie inderdaad Bella, die knalt er echt uit! Tien keer beter dan die stoffige advertenties in het begin van het boekje 
Ik vind het toch ook wel leuk om de overzichten van de keuringen even door te kijken. Ook zag ik nog ergens een foto van onze Carry, hihi, echt nog een baby vergeleken met hoe hij er nu uitziet
Er staat ook nog een mooi stukje in van Fjorden Brabant, erg lief!

Ik vind het toch ook wel leuk om de overzichten van de keuringen even door te kijken. Ook zag ik nog ergens een foto van onze Carry, hihi, echt nog een baby vergeleken met hoe hij er nu uitziet

Er staat ook nog een mooi stukje in van Fjorden Brabant, erg lief!
Ook naar zitten kijken, maar kon er zo ook niks anders van bakken wat de lading dekt en niet meer woorden bevatte (had ruimtegebrek)Wikke schreef:mooie adv. wel,alleen de zin:" of beleerd hebben voor de kar?"
ik weet neit of het aan mij ligt,maar die zin klinkt zo raar?!
Deze zin is nu meer spreektaal geworden. (zo zeggen we dat hier dus in het noorden

Geluk is de vrucht van intens werk
- Mieke_Cunna
- Contacteer:
Ook ik heb het boekje gekregen en gelezen.
Vind persoonlijk dat er best wel informatie instaat. Ben natuurlijk pas een paar weken lid en heb nog niet zoveel boekjes (herfst 06,winter 06 en deze dan)
Erg jammer dat er zoveel hengsten dood zijn maar elk dier word oud of krijgt gebreken helaas.
Als ik die foto's allemaal zo bekijk in dat boekje kan ik niet meer wachten tot 31 maart
Vind persoonlijk dat er best wel informatie instaat. Ben natuurlijk pas een paar weken lid en heb nog niet zoveel boekjes (herfst 06,winter 06 en deze dan)
Erg jammer dat er zoveel hengsten dood zijn maar elk dier word oud of krijgt gebreken helaas.
Als ik die foto's allemaal zo bekijk in dat boekje kan ik niet meer wachten tot 31 maart

Oh hemeltje lief... Dat krijg je als internet eruit ligt en je achter loopt. Ontvang het fjordenboekje niet dus had dit topic niet eens aangeklikt. Omdat ik 'toch niet mee kan lezen'... Had ik dat maar wel gedaan, zie nu ineens dat Astrix er niet meer is. Het mannetje, paps van Trix. Nu moet mams voor de leeftijd gaan zorgen, zij is ondertussen 33.
Natuurlijk een mooie leeftijd, maar ik schrik er wel even van
Natuurlijk een mooie leeftijd, maar ik schrik er wel even van

Dag lieve, lieve Trix...