Wonderpaard!

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Claudje

Wonderpaard!

Bericht door Claudje » wo 21 mar 2007, 15:06

Vandaag ging ik mennen met een vriendin van mij. Marga voor de kar geknupt en sturen maar :D
Het ging superlekker, Marga was erg relaxt zoals ik haar ken van de laatste tijd, toen ik haar
net had zat dat er absoluut niet in... Dus we reden even langs het huis van die vriendin om haar
moeder op te halen, die wilde vast ook wel een rondje mee op de wagen. Dus de moeder voorop
de wagen, de vriendin achterin samen met de hond en wij een rondje door het dorp gereden. Marga
was helemaal in haar element, oortje vooruit geprikt en gaan met die banaan... uh kar O:)

Toen reden we weer door de straat waar mijn vriendin woont, want we wilden haar moeder
even naar huis brengen. Marga had er goed de gang in, maar ineens ging ze langzamer lopen
en op een gegeven moment stopte ze zelfs helemaal, ik deed écht niets met de teugels of de
rem. Marga wist natuurlijk wel waarom we daar stonden, we brachten de moeder en de hond
naar huis en dat huis, tjah, dat was nou net precies waar we voor stilstonden (!!!)

Noujah, dat noem ik in ieder geval een wonderpaard :+: (dat wist ik eerder ook al, daarom gaat Marga ook bij Ivonne wonen)
:L Caylinn Mae (Stedjeblakken x Sebastian) :L

Afbeelding

Ereplaatsje voor :+: Ullwinn (v. Halldor) en Marga (v. Sebastian) :+:
Reinou
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Reinou » wo 21 mar 2007, 15:08

Superintelligent dus :D
Ideaal een fjord die meedenkt! Zolang ze het bij het goede eind hebben iig. :D
:+: Finnea, v. Timor x Woudina v. Bjorkmann :+:
Claudje

Bericht door Claudje » wo 21 mar 2007, 15:10

Marga heeft het altijd bij het goede eind wat dat betreft, die is echt bijzonder :)) (en ik ben helemaal
niet zweverig ofzo, maar de laatste tijd beginnen er steeds meer van die dingen op te vallen)
:L Caylinn Mae (Stedjeblakken x Sebastian) :L

Afbeelding

Ereplaatsje voor :+: Ullwinn (v. Halldor) en Marga (v. Sebastian) :+:
Mir

Bericht door Mir » wo 21 mar 2007, 16:40

Ik blijf het heel bijzonder vinden dat je zo'n paard aan een ander gunt (ook al gun ik het Ivonne ook hoor), ze klinkt idd als een bijzonder meedenkend paard!
Ivonne

Bericht door Ivonne » wo 21 mar 2007, 16:41

Komt goed uit, want Diëgo heeft totaal geen richtingsgevoel.....of gewoon geen drang naar huis :D Als ik ooit zou verdwalen brengt Diëgo me niet thuis. Home is where the grass is.....en gras is onderweg overal hier :\
Dus blij dat Marga hier binnenkort komt, kom ik in elk geval weer thuis!
Jackie is trouwens héél anders dan Diëgo (in echt álle opzichten :)) Ik was járen geleden met hem op vakantie in Appelscha, was hij nog nooit geweest. Daar kun je heerlijk rijden in het Drentsch Friese Wold of hoe heet het. Uren rijden zonder een mens tegen te komen. Op een gegeven moment de weg kwijt, maar Jackie bracht ons zo weer naar de manege. Onvoorstelbaar toch? Hij was er nog nooit geweest!
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014

Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Ivonne

Bericht door Ivonne » wo 21 mar 2007, 16:45

Mir schreef:Ik blijf het heel bijzonder vinden dat je zo'n paard aan een ander gunt (ook al gun ik het Ivonne ook hoor), ze klinkt idd als een bijzonder meedenkend paard!
Mee eens hoor! Ik ben zo blij dat Claudia me de mogelijkheid geeft weer te kunnen paardrijden _/-o_
Als ik Claudia zo over Marga hoor praten is het of ik mezelf over Jackie hoor. Hij is nu bijna 33, maar vroeger had hij dezelfde aparte dingen als Marga. Mijn maatje door dik en dun, hij voelde mijn stemming altijd precies aan (nog steeds trouwens). Ik hoop echt dat ik aan Marga een leuke opvolger voor Jackie heb, kan hij eindelijk met pensioen (gewoon hier lekker in de wei hoor, niet naar een rusthuis ofzo.)
Ivonne
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014

Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Esther

Bericht door Esther » wo 21 mar 2007, 16:48

Wat grappig zeg, die Marga is maar een slimmerd hoor!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Wodan
Moderator

Bericht door Wodan » do 22 mar 2007, 08:21

Mooi is dat he als ze precies weten wat je van ze wilt en ze zelf weten waar ze zijn.
Wodan en ik M1+10
Charret

Bericht door Charret » do 22 mar 2007, 14:24

Daar sta je op zo'n moment zeker van te kijken. Leuk! Dan ben je weer extra trots.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Plaats reactie