Pijn!!
Pijn!!
Ja, ik ben hier ook eventjes.. Ik ben dus goed blauw en alles doet me eigenlijk nog zeer, al zakt het wat af.. Ik doe gewoon niets en dat scheelt.
Ik geloof niet dat ik veel banger ben geworden, ik ben gewoon erg naief geweest door zelf dat beest proberen te pakken.. Ik had dat even met wat meer beleid moeten doen..
Het ging ook wel erg snel allemaal..
Ik hoef nu gelukkig niet meer over te geven van de pijn, dat was helemaal ellende, ik hoop maar dat ik snel weer op de been ben met de hengstenkeuring en de hengstenshow..
Gelukkig wordt Tea gereden door een vriendin van me, dus die heeft nog wel wat te doen.. De rest staan lekker 24/7 in de wei..
Ik geloof niet dat ik veel banger ben geworden, ik ben gewoon erg naief geweest door zelf dat beest proberen te pakken.. Ik had dat even met wat meer beleid moeten doen..
Het ging ook wel erg snel allemaal..
Ik hoef nu gelukkig niet meer over te geven van de pijn, dat was helemaal ellende, ik hoop maar dat ik snel weer op de been ben met de hengstenkeuring en de hengstenshow..
Gelukkig wordt Tea gereden door een vriendin van me, dus die heeft nog wel wat te doen.. De rest staan lekker 24/7 in de wei..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Ik las toevallig net het stukje van "Bella".
Wat een vreselijke pech zeg!
Ik hoop voor je dat het snel beter word!
Beterschap!
Wat een vreselijke pech zeg!
Ik hoop voor je dat het snel beter word!
Beterschap!
Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Ai Esther ik had je verhaal gelezen bij ZB.
Ik denk dat je hier wel eventjes zoet mee bent.
Heel veel beterschap toegewenst
Ik denk dat je hier wel eventjes zoet mee bent.
Heel veel beterschap toegewenst

† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
Hey Esther, gelukkig gaat het alweer een klein beetje beter!
Ik hoop dat het snel weer echt goed met je gaat en dat je inderdaad
wel gewoon bij de HK kan zijn. Als ik iets moet doen oid, dan weet je
me te vinden he! (of als Keet naar huis moet als het te veel werk is)

Ik hoop dat het snel weer echt goed met je gaat en dat je inderdaad
wel gewoon bij de HK kan zijn. Als ik iets moet doen oid, dan weet je
me te vinden he! (of als Keet naar huis moet als het te veel werk is)

Ereplaatsje voor

- Senna&Cajra
http://www.fjordenwereld.nl/phpBB2/view ... hp?t=19746Lisa schreef:Misschien rare vraag hoor: maar wat is er gebeurd met jou dan?/
Heel veel beterschap, hopelijk ben je snel weer op de been!
Bella schreef:dan huren we wel rolstoel voor je Es, want kruipen staat zo vreemd.
Anders hebben wij nog wel een rollator over

Maar gelukkig ben je hier weer en het is allemaal redelijk goed afgelopen.
Beterschap!
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
Je zal best geschrokken zijn.
Jeetje wat een pech,gelukkig gaat het alweer een stuk beter met je.
Sterkte verder en hopelijk snel weer fit.
Jeetje wat een pech,gelukkig gaat het alweer een stuk beter met je.
Sterkte verder en hopelijk snel weer fit.
Ciara (Hermansen + Bjorgard)
http://ciarafjord.web-log.nl/
http://ciarafjord.web-log.nl/
Bedankt sabbel!
Heyy eshter wat rot voor je! Ik hoop dat je er snel weer beetje bovenop komt, want pijn aan je ribben is NIET leuk!! sterkte!
Heyy eshter wat rot voor je! Ik hoop dat je er snel weer beetje bovenop komt, want pijn aan je ribben is NIET leuk!! sterkte!
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Nou, het gaat echt verbazingwekkend goed, ik ben weer een beetje mobiel.. Iedereen zegt dat het heel lang duurt, maar ik denk dat ik over drie weken weer te paard zit..
En dat van Annabel was nog steeds een verassing hoor, zo lief!!
Gisteren verging ik nog van de pijn, dat was wel eng, want ik moest echt snakken naar adem, maar dat kwam door een bepaalde spier die in de weg zat ofzo.. Dat is nu weer over, kan nog weer terug komen, maar ben blij dat die even to rust is gekomen..
En de HK, ik neem gewoon mijn mooie groene stoeltje mee en een kussen ofzo en dan plant ik me neer naast de ring, gaat goedkomen denk ik..
Wat trouwens ook vreselijk vervelend is is dat ik door het minder goed slapen ik wel last krijg van mijn cvs, dus heel vaak misselijk en dat is echt vervelend.. Moest de eerste dagen ook overgeven, en dat is echt ruk met gekneusde ribben..
Ik mis Tea echt verschrikkelijk, de andere paardjes ben ik al even geweest, toen ze in de stal stonden.. Jeskim gaf me nog een duw, gelukkig tegen de goede kant, oeps.. Ik ben ook niet hardleers ofzo..
En dat van Annabel was nog steeds een verassing hoor, zo lief!!
Gisteren verging ik nog van de pijn, dat was wel eng, want ik moest echt snakken naar adem, maar dat kwam door een bepaalde spier die in de weg zat ofzo.. Dat is nu weer over, kan nog weer terug komen, maar ben blij dat die even to rust is gekomen..
En de HK, ik neem gewoon mijn mooie groene stoeltje mee en een kussen ofzo en dan plant ik me neer naast de ring, gaat goedkomen denk ik..
Wat trouwens ook vreselijk vervelend is is dat ik door het minder goed slapen ik wel last krijg van mijn cvs, dus heel vaak misselijk en dat is echt vervelend.. Moest de eerste dagen ook overgeven, en dat is echt ruk met gekneusde ribben..
Ik mis Tea echt verschrikkelijk, de andere paardjes ben ik al even geweest, toen ze in de stal stonden.. Jeskim gaf me nog een duw, gelukkig tegen de goede kant, oeps.. Ik ben ook niet hardleers ofzo..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'

En mooi dat je opknapt. Nu wel rustig aan blijven doen, hopelijk gaat het dan met de dag beter!
En kun je het redden tot een auto of is dat echt niet haalbaar (om in te zitten)? Anders moeten we zaterdag nog maar even snel langs Tea gaan...
k mag vast sander zn bodyprotector niet lenen voor jou

Geluk is de vrucht van intens werk