Huh, verklaar je nader.Bidonja schreef:
ze hier toch maar overhalen om onze alm mee te nemen naar hoenderloohier is het volgens mij nu echt definitief afgelopen voor hem
Fjordenboekje is er!
-
Yvette_Minouk
-
leoensuzanne
Ik vond het alleen jammer dat ze bij Asterix en Nordal hebben geschreven dat ze zijn geslacht. Had daar iets anders neergeschreven, vind ik. Er staat een mooi verhaaltje over en dan dat vind ik het slachten zo'n domper erop zetten. Tja, ik weet niet goed hoe ik het moet beschrijven.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
-
Yvette_Minouk
Ze vinden namen goed opschrijven altijd wel erg moeilijk he
Ik heet bij de fjordsportproeven namelijk Suzanne Sillens
Ik dacht toch echt dat ik Suzanna Sillem had ingevuld, maargoed.
BTW, mss stel ik nu een hele domme vraag, maar de punten die je krijgt bij de fjordsportproeven, gaan die volgens de oude puntentelling? Aangezien er maar 1 iemand was met 180 punten...
Ik heet bij de fjordsportproeven namelijk Suzanne Sillens
BTW, mss stel ik nu een hele domme vraag, maar de punten die je krijgt bij de fjordsportproeven, gaan die volgens de oude puntentelling? Aangezien er maar 1 iemand was met 180 punten...
Odinn is een toppaard!!
geloof dat we deze discussie hier al eens hebben gehad nav een dood van een hengst vorig jaar , meen dat iemand van FW toen had gemaild met de vraag of de dood van een zeker hengst klopte, toen kwam er ook zo'n antwoord, ja vind het ook beetje cru klinken maar het komt allemaal op hetzelfde neer en misschien kijken wij op een andere manier tegen de woordenkeuze aan dan zij.leoensuzanne schreef:Ik vond het alleen jammer dat ze bij Asterix en Nordal hebben geschreven dat ze zijn geslacht. Had daar iets anders neergeschreven, vind ik. Er staat een mooi verhaaltje over en dan dat vind ik het slachten zo'n domper erop zetten. Tja, ik weet niet goed hoe ik het moet beschrijven.
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
En als ze waren ingeslapen had het er dan volgens jou wel mogen staan?leoensuzanne schreef:Ik vond het alleen jammer dat ze bij Asterix en Nordal hebben geschreven dat ze zijn geslacht. Had daar iets anders neergeschreven, vind ik. Er staat een mooi verhaaltje over en dan dat vind ik het slachten zo'n domper erop zetten. Tja, ik weet niet goed hoe ik het moet beschrijven.
Ik vind de manier waarop het gesteld wordt ook een beetje cru. Misschien komt dat ook doordat het als laatste zinnetje gebruikt wordt.
Ik denk niet dat het uberhaupt nodig is om te vermelden op welke manier de hengst gedood is. Als ze er afgemaakt neer zetten kan het van alles zijn.
Ik denk niet dat het uberhaupt nodig is om te vermelden op welke manier de hengst gedood is. Als ze er afgemaakt neer zetten kan het van alles zijn.
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Zhellie Orsta x Briggen
Ik heb er niet zoveel moeite mee eerlijk gezegd. Ik vind slachten ook niet paard onvriendelijk, ik heb het bij een van mijn eigen paarden gezien. En zo is het wel duidelijk anders heb je misschien kans dat ze weet ik het hoeveel vragen krijgen over hoe en wat...En mijn gedachte bij een paard wat geslacht is, is altijd die heeft vooraf geen ellende gehad met heel veel medicatie (in verband met wachttijd).
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
Caroline, ik bedoelde er ook niet mee dat het stamboek het niet humaan zou willen doen, ik bedoelde er alleen mee dat het woord afgemaakt zowel ingeslapen als geslacht kan betekenen.
Ik ben ook niet tegen het slachten, vind het een diervriendelijke manier, maar ik denk ook dat het stamboek niet in details hoeft te treden over de manier waarop de hengst gedood is. Als er vermeld wordt dát hij niet meer leeft zou dat toch voldoende moeten zijn?
Ik ben ook niet tegen het slachten, vind het een diervriendelijke manier, maar ik denk ook dat het stamboek niet in details hoeft te treden over de manier waarop de hengst gedood is. Als er vermeld wordt dát hij niet meer leeft zou dat toch voldoende moeten zijn?
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
Zhellie Orsta x Briggen
Helemaal mee eens!Yoline schreef:Maar dan krijg je weer vragen over hoe de hengst is overleden. Ik vind het juist goed dat ze zo duidelijk zijn. Hoef je er ook niet meer naar te gissen toch?
Lekker dik boekje, maar veel droge opsomming van feiten en niet echt leuk om te lezen. En natuurlijk staat ook mijn naam weer eens verkeerd geschreven
De mannen van Vd Berg worden wel erg smakelijk voorgesteld in de advertentie
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
whaaaaaaaaa en ik maar denken dat k zo slecht gescoord had!Ukie schreef:Ja, oude puntentellingSuzanna schreef:
Terwijl ik gewoon een dikke winstpunt had!
Odinn is een toppaard!!